Sv: Här postar vi allt möjligt
Men då Bleppe efterfrågade ToF-film så... *Bussis kan recummendera* "Stjärtless" jaaaah! Som hämtat ur verklighetens Finspång, Vulvo och inavel... https://www.youtube.com/watch?v=lMMyvL0KR5s
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 410 411 412 413 414 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Men då Bleppe efterfrågade ToF-film så... *Bussis kan recummendera* "Stjärtless" jaaaah! Som hämtat ur verklighetens Finspång, Vulvo och inavel... https://www.youtube.com/watch?v=lMMyvL0KR5s
Usch då... Men det var som sagt upphetsande att se honom i en mule-play-film fucktiskt. Har ladd... "köpt" en hel radda braiga 80-90-talsfilmer som t.ex. "Cummando", "Röw Deal", "Röv Heat", "Cåbra", "No Regay, No Snurrender" m.fl.
Oj... Nu postade vi om varandra... Ska kolla!
Cummando jaaah, notera AK-4:an han har i en scen. Helt klart hans vilja att bo i Svärje och i tarmförlängningen bli en FK:are också. KUKA-inum! Scen från Röv Heat då han bryter av lösdildon af en handikappad... Mhm... RUNKA!

Du kan också värkligen ditt 80-tal, min lille rattrunkar-gosis där!
Hjonvars, man tog sin 4-hjuliga trampcykel med stödhjul till närmaste Bög&B när seklet var pungt. Förutom att sniffa på avlagda lumpar-kallingar köpte man sig en hel bögdel af militärt överscatt. Tyvärr räckte inte månadspungen till så pass mycket så därför blef Bussis den han är idag. På nämnd botique så fanns det gott om VHS-filmer med varierande innehåll. Jag hade gett halva stjärtens hemoroider för att få återuppleva detta idag, med mer välfylld pengaPUNG.
Aaaah! Jaaaah! Det är väl det enda bra med att vara "vuxen" och få monopolpängah, att man då kan köpa en massa perversiteter bara så där!
Jaaah, men då Bög&B inte är som i fornkåta dagar så uteblir besvikelsen... Nästan i samma veva så "stod" Bögvalla öppet för att införskaffa sig ToF-iga åkdon från det militära. Hela flygrunkan var (be)täckt med allsköns åkdon... Till vrakpris...
Bussis, minns du när Bög&B hade ett stort åkdon porrkerat mitt i butiken när man "kom" in? Var det en Pltgb 903?
Om du menar Bög&B i Norpan så vet jag inte. I Nypöking eller snarare utanför Nypöking stod en Puppyplay-Valp. I Pöking eller Arböga fanns en rysk MIG-21. Tidigt 2000-tal. Hur fan man fått dit ett ryskt flygplan vet jag ej men troligen något FistMakten (FM) köpt/snott från något gammalt u-land inom Sovjet.
Vi pervar här nu istället tycker jag!
Jawohl mein Fücker! Kör (på mig) hårt! *Giggle*
Okej! *lägger min 78-kilos-mage på din rygg, sprutar srirachasås i rövhålet ditt och bökar på*
Peta i överväxeln, 9000 RPM (Röv per minute), nu går det lite tungt bara men det känns skönt! Stocka på mig som en timmerbil, inte som en dalaböghäst! Kör på så Poppisnara dallrar i takt med Wonderbögen som hänger i backspegeln!
*GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!*
Judas Fist minsann! Di har jag sett på Sweden Runk. Rob var som vanligt klädd i läder, läderskinnskallehomo som han är. 
Äsch då! Ett vaniljo bara och ingen mysig trucker... Bussis blef besviken. https://wighsnews.se/wordpress/?p=104557
Vaniljot hade förtjänat att bli uthängd i lokalblaskan med namn och bild.
"Körde en vanlig personbil under Beckershovsviadukten - Lyckades ändå att åstadkomma en trafikolycka."
Utdrag från artikeln hade varit typ:
"Ja, jag stod och spanade från rondellen när plötsligt något jävla slan kraschade. En raksträcka med vanlig personbil liksom! Hur fan lyckas man?! Det där stället är ju dessutom paxat av alla homotruckers som olycksplats!" 
Jag läste lite på Fistbook och där framgår det att föraren var... EN MED FRAMSTJÄRT!
Hua!
Jaaah och vilken tur att du inte körde fast under viadukten innan denna sittkissare "kom" och brakade in i stolpen. Säkert en sån där med fillers i läpparna och med sina tindrande ögon begett sig till en ToF-ig trucker för att få hjälp. "Arbetar" som influencer och jobbar deltid bara pga ångest och någon annan sjukdom. Jag kan se det eländet framför mig. "Heeej, asså det hände en grej och jag kan inget om bilar men du kanske kan hjälpa mig?" Den enda poängen såna framstjärtar har är att jaaah ni är kass på att köra och skall fråntas den rätten, rösträtt? NEIN, NEIN, NEIN som Farbror Adde hade sagt!
Tack söta Bussis för dom runkbara orden!
Det var så lite så gullis! Kände bara ett behov av att spy ner mig och andra med värk-ligheten. Och spriten börjar ta slut ihop med rökat... Helfete!
Sidor Föregående 1 … 410 411 412 413 414 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt