Sv: Videotråden
Du vet och kan du Bussis!!!!!!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 130 131 132 133 134 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Du vet och kan du Bussis!!!!!!
Gravebögheart kunde blivit så mycket mer bögig men då vaniljo är de som styr med slapp snopp vad som skall visas så...
A'psis! Jeffvla bajz!
En sådan karlakarl men ölen borde hetat: Jaaah! https://www.youtube.com/watch?v=DAqxGBTwRP8
Mycket praaah!
Och på tal om att supa... https://youtu.be/KT0SLir-yH0 Hä e' redia käärar dä!
Mmm, tänk att få lyfta på kilten och känna på säckpipan... FREEBÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG!!!!!!!!!!
.
Som när jag och runkpolaren träffade på en ToF-herre i kilt på en fistival något år (Skogsrunket eller Sweden Runk):
Polaren: "Är du man nog att gå runt utan någonting under kilten?" 
ToF-herren i kilt: "Är du man nog att sticka in handen och känna efter?" 
...Och det är storyn om hur min runkpolare fick tag i en handfull med svettig pung. 

Åh, en annan gång frågade vi en snubbe i kilt samma fråga. Utan förvarning drog han istället upp kilten och visade hela paketet inför alla! 
*slurple*
Åh var är Kiltis nu när man behöver honom som mest? Handen full med svettig pung... Flaffa! BÖGAH!
BÖGAAAAAH!!!
Är fortfarande sjukt imponerad över att självaste KlantErik har lämnat en kommentar på min mest sedda rulle på jewtube.

Fylle-Bo är delvis orsaken till att jag fan detta fantastiska forum.
Dolan Duk, Henrik Möllers värk och Fylle-Bo. Dessa gav mig transpiration till att hitta till FK jaaah!
Det är inspirerande alster! Inte kollat in kalletarknark.com med den tillhörande flashbacktråden? (Kalle Anka tar syra och tänker på bajs.) Dvärgrallyt, Den magiska amuletten, Bamse och den sköna bögdagen, och många fler! Riktiga klassiker.
Jahvisst har jag gjort det min kära Mortis och där finns mycket transpiration till skrattskrikonani m.m!
Ooh jaah! Tyvärr så fungerar inte sidan som den ska, det verkar som att den har någon maxnivå gällande utrymmet och att den nivån har nåtts. Det innebär att man inte kan ladda upp serier längre, chatten funkar inte heller. 
Tur att alla serier finns kvar i alla fall.
Jo samtliga går att återbrunka som tur är! Helt bögmagiskt att "gå" in på den sidan! Ja för oss perverterade dvs. Di däringa kärringarna på Cummunens vaniljokontor hade fått än mer migrän och torrsprickor i framstjärten om de vetat vad som fanns på Intranätet.
Präsäijs! Hähäh, minns hur man som liten twink brukade hänga på den allra första KATSOTPB-sidan när den lanserades av en müsig flashbackanvändare.
Den som ligger uppe just nu är nog den tredje eller fjärde versionen tror jag.
Då jag tror mig vara äldre än dig Mortis så var inkörsporten för mitt pervande Anus och Svullo på Stasi-TV, japp innan de vart totalt PK och vaniljo. Efter det på det kåtglada 90-talet var det Onkel på kassettband, något vi brunkade roa oss med att spela under lektioner på särskolan. Ahh såna runkvänliga minnen! Runk/rökruta på anstaltens kaserngård m.m...
Jisses, om man hade varit byxmyndig på den tiden så hade jag nog trivts.
HÖMK-rutan jaah! Då i bögan på da' najntiis var'e ju inget tjafs i bögstadiet när det skulle rökas. Det var ju bara att rulla ut i rutan och tända på! Det var tufft!
https://youtu.be/C0wEbm73Zp0 (1978 dock)
Röga och böögah japp! Inget trams då jag anser att jag tycker det är gött att runka, jag kan sluta när jag vill. Flera år senare runkröker jag ännu för det är tufft!
Hä pra' dä Bussis-pussis min!
Sidor Föregående 1 … 130 131 132 133 134 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden