Sv: Här postar vi allt möjligt
Hej Mortis. Kan du då bjussa på några Åbro och Knullens när jag dyker upp där?
Några? Ska fylla dig i alla hål tills det inte får plats mer! 
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 403 404 405 406 407 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej Mortis. Kan du då bjussa på några Åbro och Knullens när jag dyker upp där?
Några? Ska fylla dig i alla hål tills det inte får plats mer! 
Åååååh, aahhh, OOOOOOOOOH!!!!!!!!!!!!!!!! 
Bäst! Hårda tag... https://youtu.be/IUbn5ss8j9c
Mycket ToF för på denna tiden var det hockeyfrissa som gällde. Ingen jefla cp-hjälm! Och så en massa svettiga gossar jaaah!
Ja. Hårda tag!
Ja. Hårda.. mm... "taaag".........
Jaaaah slit tag i mina bleka skinkor, knåda mina chipstuttar och be mig skrika som en socialtant!!!
Det både kan OCH ska jag göra då vi ses, gulis!
*lapar skita*
Oj är du så smärt och vig? Själv måste jag peta mig i röven och sedan lite förföriskt snutta på mina äckliga fingrar.
Njaaaa... Ofast har jag en ass-istant till det som jag lurat till mig. Men jag ska fucktiskt smaka på mina fingrar nuh.... *sluuuuuuuple* Åhhhhhhååhåå, vad GOTT det smakade!
Jaaah så upphetsande! Har du likt jag inte direkt naglar? De är mer som klor, i mitt fall nikotingula, torrspruckna, en gul/brun/svart beläggning under "naglarna"?
Dom är svarta och lossnar...
Åh jaaaaah!!! Det känner man igen! Det är då man över"går" till att knapra på sina tånaglar, liktornar och annat gött! Helst bör man ha skaffat sig gikt också! Men jag kan tänka mig att det blir svårare för dig som bär en tjockare VB. Därav fördrar jag läderstring eller helst inget alls då jag kan glida runt på den fuktskadade parketten i min egna avföring.
Du äro en sann pervokör du, Bussis! Läderstring istället för vuxenblöja... Hmmmm? Du är en sån som får en att tänka... 
Du kanske kan ta fram en tjockare läderstring med alla fördelar en maxi-blöja har? Säg en bäddmadrass man viker eller klipper ner till en form av en string. Sedan behandlar man den på utsidan med flytande latex och vips så har man tillverkat en trendig string med undantaget att den suger upp bakispiss och all typ av bajs.
Ååååhåhåååååå! Tackar tackaaaaaaaaaaaaaaaaaar! Du kan och vet du minsann...
Vart så kåt av tanken men Gaygle säger så här: https://snibbblojor.wordpress.com/autho … 01/page/2/
En hudfärgad typ af snibb så är vi i homohamn!
*fniss* I vuxen ålder... 
Jepp! Det är därför man inte vill bli vuxen, god man, dagverksamhet och LSS-boende is the bajs!
Så e're juh!
Finns inget bättre än att sitta i Vulvon (dubbelkommando) med sin vuxenkompis och man får höra att stödhjulen snart skall tas bort. Runkt 2026-28 åker dom av!
Ronka! Supa!
Sidor Föregående 1 … 403 404 405 406 407 … 919 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt