16,151

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

]Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär, tjoho tjobög, en liten nisse jag trär på likt en begagnad Grön Mamba fylld med sås, svingar min tomtekuk och låter dess sus vina genom vinden och orsaka pökliga oljud uti nattens bögkåta sfär, se staden jag nu intar och fistar som fan, tjobööögh, tjo uti röwaknullarnas land, här ska pipparkakor bakas minsann, tjohooo, se...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär, tjoho tjobög, en liten nisse jag trär på likt en begagnad Grön Mamba fylld med sås, svingar min tomtekuk och låter dess sus vina genom vinden och orsaka pökliga oljud uti nattens bögkåta sfär, se staden jag nu intar och fistar som fan, tjobööögh, tjo uti röwaknullarnas land, här ska pipparkakor bakas minsann, tjohooo, se de bruna alstren delas ut...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

16,153

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär, tjoho tjobög, en liten nisse jag trär på likt en begagnad Grön Mamba fylld med sås, svingar min tomtekuk och låter dess sus vina genom vinden och orsaka pökliga oljud uti nattens bögkåta sfär, se staden jag nu intar och fistar som fan, tjobööögh, tjo uti röwaknullarnas land, här ska pipparkakor bakas minsann, tjohooo, se de bruna alstren delas ut till både vaniljon och slan...

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär, tjoho tjobög, en liten nisse jag trär på likt en begagnad Grön Mamba fylld med sås, svingar min tomtekuk och låter dess sus vina genom vinden och orsaka pökliga oljud uti nattens bögkåta sfär, se staden jag nu intar och fistar som fan, tjobööögh, tjo uti röwaknullarnas land, här ska pipparkakor bakas minsann, tjohooo, se de bruna alstren delas ut till både vaniljon och slan, snart alla spy och skita,...

Skaparen av Mortiscism.

16,155

Juletider.

Laddad med blögg och frussin, dandlar och madlar, jag vinglar in till grannen och suger pung när han sover tungt, lägger en brunk och vidare till vardagsrummet, under granen jag skolflickefnittrandes kissar i julgransfoten för att bidra till gemytlig stämning, detta nu ske då värdparet idka fjantigt vaniljosamlag i sängkammarens mörker till tonerna av svensk mjukjazz, lämnar en gåva genom min tarmkanal där på parkettens hårda yta, se det bruna guldet flyta ut i all sin prakt, plaskar iväg bortåt köket där doften av twinkskinka osar från ugnen, plockar ut en bit och med spermnap sväljer ner det hela med starkblögg och spermutt, sedan det ut i det fria bär, tjoho tjobög, en liten nisse jag trär på likt en begagnad Grön Mamba fylld med sås, svingar min tomtekuk och låter dess sus vina genom vinden och orsaka pökliga oljud uti nattens bögkåta sfär, se staden jag nu intar och fistar som fan, tjobööögh, tjo uti röwaknullarnas land, här ska pipparkakor bakas minsann, tjohooo, se de bruna alstren delas ut till både vaniljon och slan, snart alla spy och skita, då är det juletider minsann!

NNNNNNNGHHYYYYH!!!

Det stora julbordsslagget på vischan. (Äh! En juldikt till får det väl bli.)

Släkten är samlad och maten...

Skaparen av Mortiscism.

16,157

Det stora julbordsslagget på vischan.

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande...

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten häller upp...

Skaparen av Mortiscism.

16,159

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis...

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla...

Skaparen av Mortiscism.

16,161

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla nu glatt hugger in på...

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla nu glatt hugger in på laxfittan, bögskinkan, scatbullarna och korven,...

Skaparen av Mortiscism.

16,163

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla nu glatt hugger in på laxfittan, bögskinkan, scatbullarna och korven, smask tugg börp! Herr Jansson...

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla nu glatt hugger in på laxfittan, bögskinkan, scatbullarna och korven, smask tugg börp! Herr Jansson jazzar in med snoppen framme...

Skaparen av Mortiscism.

16,165

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla nu glatt hugger in på laxfittan, bögskinkan, scatbullarna och korven, smask tugg börp! Herr Jansson jazzar in med snoppen framme och alla frestar, sillen penetreras...

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla nu glatt hugger in på laxfittan, bögskinkan, scatbullarna och korven, smask tugg börp! Herr Jansson jazzar in med snoppen framme och alla frestar, sillen penetreras som bäst när vaniljo-Bosse plötsligt...

Skaparen av Mortiscism.

16,167

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla nu glatt hugger in på laxfittan, bögskinkan, scatbullarna och korven, smask tugg börp! Herr Jansson jazzar in med snoppen framme och alla frestar, sillen penetreras som bäst när vaniljo-Bosse plötsligt blir hög och sedan bög,...

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla nu glatt hugger in på laxfittan, bögskinkan, scatbullarna och korven, smask tugg börp! Herr Jansson jazzar in med snoppen framme och alla frestar, sillen penetreras som bäst när vaniljo-Bosse plötsligt blir hög och sedan bög, när Tomten plötsligt stiga in...

Skaparen av Mortiscism.

16,169

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla nu glatt hugger in på laxfittan, bögskinkan, scatbullarna och korven, smask tugg börp! Herr Jansson jazzar in med snoppen framme och alla frestar, sillen penetreras som bäst när vaniljo-Bosse plötsligt blir hög och sedan bög, när Tomten plötsligt stiga in ett rungande jubel över nejderna...

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla nu glatt hugger in på laxfittan, bögskinkan, scatbullarna och korven, smask tugg börp! Herr Jansson jazzar in med snoppen framme och alla frestar, sillen penetreras som bäst när vaniljo-Bosse plötsligt blir hög och sedan bög, när Tomten plötsligt stiga in ett rungande jubel över nejderna eka tills man förskräckt inse...

Skaparen av Mortiscism.

16,171

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla nu glatt hugger in på laxfittan, bögskinkan, scatbullarna och korven, smask tugg börp! Herr Jansson jazzar in med snoppen framme och alla frestar, sillen penetreras som bäst när vaniljo-Bosse plötsligt blir hög och sedan bög, när Tomten plötsligt stiga in ett rungande jubel över nejderna eka tills man förskräckt inse att han framstjärt havfer. Rövknull...

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla nu glatt hugger in på laxfittan, bögskinkan, scatbullarna och korven, smask tugg börp! Herr Jansson jazzar in med snoppen framme och alla frestar, sillen penetreras som bäst när vaniljo-Bosse plötsligt blir hög och sedan bög, när Tomten plötsligt stiga in ett rungande jubel över nejderna eka tills man förskräckt inse att han framstjärt havfer. Rövknull uppstå, smällkarameller utdelas till Tomtefan...

Skaparen av Mortiscism.

16,173

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla nu glatt hugger in på laxfittan, bögskinkan, scatbullarna och korven, smask tugg börp! Herr Jansson jazzar in med snoppen framme och alla frestar, sillen penetreras som bäst när vaniljo-Bosse plötsligt blir hög och sedan bög, när Tomten plötsligt stiga in ett rungande jubel över nejderna eka tills man förskräckt inse att han framstjärt havfer. Rövknull uppstå, smällkarameller utdelas till Tomtefan som glatt runkar sin klitta...

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla nu glatt hugger in på laxfittan, bögskinkan, scatbullarna och korven, smask tugg börp! Herr Jansson jazzar in med snoppen framme och alla frestar, sillen penetreras som bäst när vaniljo-Bosse plötsligt blir hög och sedan bög, när Tomten plötsligt stiga in ett rungande jubel över nejderna eka tills man förskräckt inse att han framstjärt havfer. Rövknull uppstå, smällkarameller utdelas till Tomtefan som glatt runkar sin klitta till smisk, högerkrokar och HIV-smitta,...

Skaparen av Mortiscism.

16,175

Släkten är samlad och maten ställs fram på det dignande bordet, farbror Torsten fyller upp ett begagnat bäcken med dunderseglis till bredden i halvlitersglasen, alla nu glatt hugger in på laxfittan, bögskinkan, scatbullarna och korven, smask tugg börp! Herr Jansson jazzar in med snoppen framme och alla frestar, sillen penetreras som bäst när vaniljo-Bosse plötsligt blir hög och sedan bög, när Tomten plötsligt stiga in ett rungande jubel över nejderna eka tills man förskräckt inse att han framstjärt havfer. Rövknull uppstå, smällkarameller utdelas till Tomtefan som glatt runkar sin klitta till smisk, högerkrokar och HIV-smitta, se där spermasnittar med lax...