9,726

Sv: Här postar vi allt möjligt

Tog längre tid än jag trodde. Snart framknullat... *pust pes*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

*Fap, fap, fap...*
"ÅÅÅÅH! Kom igen nu framknullningsmaskinen!"
*FAP, FAP, FAP!*
"Dundra... Pungen... I... BORDET!"
*PANG, PANG, PANG!!!*
Syster Märta: "Vad fan gör du, musjävel?!"
"S-s-spruta M-mä-märta... RÄTT I PLYTET!"
*KA-ZONK!*
*Flyr.*

Skaparen av Mortiscism.

9,728

Precis så jaaah, Mortis! Jefvla mörker-brunrum att ta tid då...

Jaah! *FAP, FAP, FAP!*

Drömde i natt att Ostfralla var tillbaks, jisses. Aivan/neutral
Men det är inte allt som hände under min cirka 17 timmar långa sömnsession, exempelvis så var det fittkramp-konferens där fyra okända hårdrockarparkbänksalkisar deltog. En av dessa hade intorkad spya i håret och på läderjackan, alla drack Tuborg!
Sedan blev jag inkallad till att göra lumpen under det gulbruna 80-talet. När ToF-rekryterna insåg att min fysiska kondition inte dög så blev jag omskolad till resande kontorsyuppie istället, vilket tydligen var helt normalt i drömmen att göra åt försvarsmakten om man var tjockis, allergiker eller bokstavsbarn. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Att bli Kalsongjägare var min största och yttersta pervodröm inför Lumpen. Dvs vara en fnissig malaj som sorterade skitiga fillingar, strumpor och annat mysigt åt ToF-lumparna som fick svettas i samkväm i skogen, tält osv.

Tjillepitten

Låter upphetsande! Speciellt om man upptäcker att alla kallingar har intorkade spermafläckar i arslet! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Mmm, intorkad sagge i ett par kallingar som varit med cirka en vecka ute i fält. Vilken doftsensation för att inte tala om smak när man återfuktar fläckarna med sin kladdiga tunga!

Tjillepitten

9,733

Ååh vad gott ni pratar pöjka! https://xam.nu/f/wanker.gif Fick bajsutlösning över hela framrutan i tungspermobilen p.g.a. det. Ooooops!!! *SCREEEEACH* *KRASCH BOM BANG*

Ååh! Sedan kan man själv bedöma i en skala baserad på den ärorika pungdoften hur pass länge ett par har burits! Aivan/biggrin
Skalan brukar vanligtvis gå från:

1. Ingenting.
2. Must.
3. Jäst.
4. Överbliven jäst och Popcorn.
5. Träsk och brända popcorn.

Vet tyvärr inte riktigt vad som händer efter punkt 5. Aivan/neutral
Brunspåren och kånkelbären kanske förenar sig med pungsvetten och skapar en oemotståndlig maskulin arom? PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

6. Kan vara den härliga smörja som bildas mellan pervosoldatens skinkor efter en lång marsch en het sommardag. De svettiga skinkorna skaver fint mot varandra af röfsvett efter en tid och fenomenet kallas "infanterield". Botemedlet mot detta är att när det uppstår stoppa en strumpa mellan de finniga skinkorna och den aromen som "kommer" af detta torde kvala in.

7. Alla härliga bajsutlösningar och rinnande stjärtis man fick af "guldburkar" m.m i fält. Dessa skapade nästan alltid en härlig bajsrand eller flera i fillingarna. Eller varför inte torsdagens maträtter, dvs klassikerna fjärtsoppa och pungkakor jaaah! En sådan bouquet det var inne i logementet där 10 kåta mannar trängdes gött de gånger vi fick sova inomhus. Mmm... Bleppe har säkert något/några klämmiga minnen han med som ToF:are i uniform! Grönt är hårdhomoskönt!

Tjillepitten

9,736

*pust pes* Snart e're dags! Har mycket att hinna ifatt här ikväll ser jag nu. *flaffa*

Bleppe skrev:

*pust pes* Snart e're dags! Har mycket att hinna ifatt här ikväll ser jag nu. *flaffa*

Jaah, och bilden som framknullningsmaskinen fortfarande inte är klar mä än?! Aivan/neutral

Skaparen av Mortiscism.

9,738

Jaaaah, den jaah... Ska photosh... eeeeeeööh... snabba på "framkallingen"... *pust pes igen*

Tar lite transpirationsdricka...

Idag är det Brown Friday jö! Tror ni Glasbanken har nedsatt pris på drickat? Zin Rose kanske har hårdhomo-film till rabatterat pris?

Tjillepitten

Oh, satan! Aivan/shout
Minns när jag befann mig i Ingelsta för att köpa seglis och bärsa under en sådan fredag en gång, det var ett misstag att jag inte handlade dagen innan. Tog en så jävla lång stund att ta sig hem i spermobilen att man lika gärna hade kunnat gå hem. Men det är väl som du en gång sa, Bussis. "Om man väl har hamnat i Ingelsta så finns det ingen anledning att åka därifrån." Vilket många vaniljos förmodligen insåg den dagen.

Skaparen av Mortiscism.

Jaaah, idag bör man undvika Ingelsta om man skall köpa dricka. Man kan lika hjärna riskera att bli "knollad" i Haschby och Mirum Getgallerian/Basaren.

Tjillepitten

Jisses! ...Nääe. Då får det nog bli Ingelsta ändå.
Lika bra att jag sticker iväg nu innan det blir riktigt packat med slan. Hade planer på att göra en grej i stan (att traska runt, vifta med snoppen, det vanliga), men det får bli någon annan dag. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

9,743

Ni har dagen planerad hör jag.

Jorå! *Pust, pes.*
Det blev en långkörare, så nu har jag handlat och slagit in alla bögklappar också. Sedan upptäckte jag till min lyckliga förvåning att Fitty Gross hade fått hem Kuka-Cola (popped)Cherry, så nu kan Tomten gärna få "komma". Aivan/smile

...Åh, jag har ju en film att spela in också. "The Three Pervs #12" kommer att ha en bastant budget, rikligt med kottar och kapsyler så att porrfilmsregissören (undertecknad, *ähum*) kan pimpla många bärs och roa sig framför de ack så avancerade redigeringsprogrammen Paint, Movie Maker, TalkIt och Audacity.

Skaparen av Mortiscism.

Det var var i scatgrevens tid Bussis sladdade in på Glasbanken (Blypungsgatan) och shoppade loss på sin rast. Förutom Peenis Blåa 7,2:or så blef det äfven en liten flarra Captain Mongo Biced Gold(enshower) jaaah! Men som Mortis be"skrev" så vackert innan så för böfulen dessa jävla vaniljos som skall shoppa ickebögiga tingestar på Brown Friday, fack off er jefla slan! Men med våld och bög hastighet "kom" jag fram till alla pervons Mekka! Nu jeflar skall här supas i kapp er andra snuskfarbröder ti-hi!

Tjillepitten

Hähäh! Redan runt lunchtid hade ganska bra många slan börjat samlas i området, säkert dubbelt så många än under en vanlig fredag. Men många flarror å burkar blev det! Bärfis 7,0%, bärsabiror på långburk, ett homogäng öl på 10%, sedan var whiskyförrådet slut också, så en hela tallis på det. Traskade ut med två sprängfyllda kondomkassar.

Behövde ej visa leg idag tack vare mitt rövpundiga yttre med kuk och öl i min stirriga blick, men döm om min förvåning när vaniljot efter mig blev tvingad att visa. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Så pass? Då var Bussis i antågande till sin arbeitzplatz men upptäckte till sin fasa att han kunde "komma" försent då dagverksamheten börjades 12:00 på mitt armbandsur jag fått från Bamse-klubben. Det blev att ge full gas (Zyklon-B) i Vulvon för att hinna. Det är brahh att man är en känd stammis och ikon på Blypungsgatan och ävfen sett ut som gammalt bajs sedan 10 år tillbaka i denna otroligt fina butik. "Jaha tänker pervsonalen, där "kommer" Bussis, 10 KUNG, 10 Peenis Blå och en liten pava Fistey af billigaste sort".

Tjillepitten

9,748

Jaaah! Stammis är jag också. Men jag flundrar på att snatta och åka dit med vilje. För då får man så fin service att pervsoanalen hämtar din dryckjom utan att du ens behöfver (får) gå in i buitiken, utan kan lugnt stå vid kassan och se allas afvundsjuka blickar riktas emot dig medans du blir uppassad. Aivan/smile

Bussföraren skrev:

Så pass? Då var Bussis i antågande till sin arbeitzplatz men upptäckte till sin fasa att han kunde "komma" försent då dagverksamheten börjades 12:00 på mitt armbandsur jag fått från Bamse-klubben. Det blev att ge full gas (Zyklon-B) i Vulvon för att hinna. Det är brahh att man är en känd stammis och ikon på Blypungsgatan och ävfen sett ut som gammalt bajs sedan 10 år tillbaka i denna otroligt fina butik. "Jaha tänker pervsonalen, där "kommer" Bussis, 10 KUNG, 10 Peenis Blå och en liten pava Fistey af billigaste sort".

Åh, Bamse-klubben som jag aldrig har gått med i! Funderar däremot på att bli medlem i "10k Bamse" någon gång nästa år. Tror inte man får någon klocka, men jag får äran att bära titeln samt några arga och några avundsjuka blickar av resenärer och flygvärdar/värdinnor på flyget. Aivan/smile

Bleppe skrev:

Jaaah! Stammis är jag också. Men jag flundrar på att snatta och åka dit med vilje. För då får man så fin service att pervsoanalen hämtar din dryckjom utan att du ens behöfver (får) gå in i buitiken, utan kan lugnt stå vid kassan och se allas afvundsjuka blickar riktas emot dig medans du blir uppassad. Aivan/smile

Låter ju fantastiskt! Default/bp

Skaparen av Mortiscism.

9,750

Jaah! Bevittnat detta själv två gånger här på Bangatan...