Sv: Videotråden
Hur ska man se skillnad på runkbås och röstbås egentligen?

Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 126 127 128 129 130 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hur ska man se skillnad på runkbås och röstbås egentligen?

Sedan har vi svetsbås, kontorsbås, utvisningsbås, restaurangbås, fotobås, telefonbås, spelbås...
Ja, ni kan nog gissa vad jag har gjort i dessa bås. 
Utan framgång har jag sökt efter Cherry Kuka Colan Mortis. Däremot har jag nu sett denna af Scat Carlzzon där han smyger omkring och kåtviskar i trånga, fuktiga gloryholes byggda i sten under Götes Anal. Vet ej om det är en nyupprunkning då jag ej sett den förut: https://www.youtube.com/watch?v=pdR0eMlo5QM
Dessa gloryholes har han redan besökt tidigare, tror att han har en liknande video på sin andra (k)anal. Har kollat upp platzen via flygbilder, ganska lätt å hitta. 
Aha då har jag bara inte sett alla hans homoverk. Jaaah det räcker nog med att "gå" längs (k)analen och den sträcka Scat nämner så kommer man nog att hitta gloryholsen. En ToF-ig brunker hade suttit fint alternativt någon grotta där gruvbögar håller till.
Här är hans andra (k)anal, fullt med platser där gruvbögar håller till: https://www.youtube.com/channel/UCFpu8z … w/featured
Här är koordinaterna till det ena hålet under Götes Anal i gurgel maps: 58.49953208660013, 16.256664646655288
Jupp han värkar ha lagt upp sina gamla p-rullar till ny beskådan. Den senaste om Himpas brunkrar är väl lite vaniljo dock. Hade Scat "gått" bakom runkkiosken där vid minihomogolfen hade han hittat ammunitionsförrådet. Platzerna han nu be"skrev" och uppvisade är för ToF-luftvärnet under 1940-talet. Det finns liknande på knullen mellan Slidrottsparken och Ali Babas bygge af källarmoske. Konstkönshårs-planen och betongtrappan är ett runkvänligt tips. Finns ju även ett mindre onanikrypin ner mot Matchgatan jaaaah!
Jaaah, det finns lite erotiska spår kvar varstans i staden efter ett starkt gayförsvar: https://www.google.se/maps/@58.5881254, … 384!8i8192
Flaffa! Ja se där finns det ett utrymme man inte ägnat en endaste bögtanke åt. Skulle gärna vilja ta mig in. Antar att det är kåt-hesa Fredrik-bögtalare som syns också?
Jag ska minsann också bli en UE:are! Tips på bra nybögarställe för mig i spermobil att utforska?
Hmm, vet inte vad det finns för homoerotiska UE-ställen i dina trakter, det är mest Norrpöking och Flensöstergötland man har riktat in sig på. Kollat flashback? 
D'oh!... 
Jefla vaniljo-tullare! Tänk hjärtinfarkten wannabe-bylingen skulle få om han visste hur en spermobilfist "går" till. Då stannar det fan i mig inte vid några 88 kortburk per homoman inte! 48 öl per perv är inget mer än förfisten på Himpafältet! https://www.youtube.com/watch?v=0F-qd4j6NkI
Rrrätt, Bussis! En vaniljotullare kan ju förfan inte stå och bestämma hur mycket ett pervogäng får supa! 
Exakt! Vad är det för tjej till tullare och tillika nykterist och Pingstfistare som dikterar dessa villkor? Om jag anser att 48 kortburkar är mitt dagliga frukostintag af den ädla gula drycken i medicinskt syfte så skall väl för fanken Stasi skita i det? Innan dess "kommer" frågan om hela rasket betalats med cash eller kort. Skit på dig Tattar-Lidl-tullare. Och medans "hens" pissrazzia pågår så åker det ut ToF-iga polacker och annat mög med all vår scatporr, skogsporr och bildelar vi så gärna behöver för att bygga nya sexmaskiner. 1488 säger jag bara! och Bleppe nu har vi ett ädelt uppdrag, det är att "låna" din tunga spermobil med släp och sugmaskin så jeflar skola vi tömma Tyskland på både task och tarm! Efter det skiter vi oss fria så fort vi ser en kiss/blå "tollarbil" från just "knollen". Fack U Aina-vaniljos!
Väl rutet!
Och att Bleppsingen en gång hade med sig lite HÖMK (typ 2,7g. Var 5 från bögan) och fyra små grönfärgade Ipren efter helgens svenhomosexa i Köpenhagen 2005 under golvmattan i sin Trollhättan-racer var ingen dom jefvla vaniljonas fick chansen att upptäcka i Malmö. HAH! 
"Go'kväll. Allt okej?"
- "Jadå".
"Okej. Vart har du varit då?"
- "Kom med flyget från Oslo nyss och tänkte åka hem och sovfa nu."
"Mmmhm... Inget olagligt i bilen då?"
- "Heh... Eeeh, neerå..." *ler*
"Aaha. Mmm... Det är bra det. Ha en trefvlig kväll!"
- "Tack! Det ska jag ha..."
Med dessa slappa tag från tullarna hade du lika gärna kunnat plockat med dig 27 kg istället för 2,7g. 
Ooooh jaaaaah! Eller typ 2,7t TON Pervurianskt kokain!!! Iiiih... iiiihii-iiiiihih... 
Eller 2,7.............................................................................. o.s.v. 
Den gången dom "tog" mig i Knullen var efter en fylleresa med Bögbirka Fistess. Ett bakfullt gäng ramlar ut ur flytetyget i Fjollträsks hamn och möts af Knullare med sexleksakshundar, det är samma typ som luktar efter sperma, kiss m.m. Bussis hade be"gått" brottet att ha två limpor röka med sig plus några extra lösa paket i trenchcoaten och det "gick" inte för sig. Tack och lov hade jag uppbögning af två gaykompisar som inte var rökare och dessa "gick" i god för att jag bara transpirerade deras Marlbög-cigg åt dessa då deras väskor var lite mindre. Till sist gav Knullarna med sig och vi fick "gå" utan påföljder.
En värre berättelse var i cp-ungdomens dagar och vi hade åkte till Pervo-Prag med buss. Bussis hade köpt en kaststjärna där och la ner den i sin kladdiga ryggsäck. När vi "kom" till Nazityska gränsen så insåg jag att det nog var bäst att gömma undan ninjakastvapnet. I min väska ihop med gayporr, ett antal kortburkar bira, en Kuka Cola och lite kladdiga stringisar låg en flensostfralla med skinka. Jag lade "vapnet" i mackan och såg nervöst på när de tyska ToF:arna klev ombord och även dom hade med sina spermahundar... Man kan beskriva det hela som från något spel: "Papieren bitte"-stuket men det "gick" bra. Lite längre bak i bussen satt någon jude som de släpade ut och jag gissar på att han fick sig en härlig mysstund i ToF:arnas vakthomostuga.
Flaffa!
Själv har jag nog inga liknande stårys. Minns dock att mina päron köpte på sig en hel del dricka en gång och att vi gömde en hel del flarror i min ryggsäck när vi skulle igenom tullen. Jag var väl en sisådär 8-9 bast. 
Jo, förresten! När jag var på en runkrockkryssning för cirka fem år sedan så hade jag med mig en rullväska. Väl inne i hytten med min runkpolare så började vi snart att inse hur mycket tomrum jag faktiskt hade i denna väska. (Hur mycket packning behövs inför en 24-timmarskryssning liksom? En t-shirt och ett par nummer av Bamse?) Det blev därför ett antal besök i taxfree'n för att inhandla sprit, vi fyllde väskan tills det inte fick plats mer, ett par stockar snus hängde också med. Väl hemma så var ToF-tullarna riktigt trefvliga, vi kom förbi obemärkt och firade med lite bärsabira på bussen hem. 
MMM-MMHM!!! 
Jawohl!
Sidor Föregående 1 … 126 127 128 129 130 … 352 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden