Sv: Dagens Ord: Pungstuds
Beskrivning: Pungstuds förekommer när man har samlag och man kör så hårt så att kulorna slår på honan. Många kvinnor blir väldigt kåta på detta fenomen.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Pungstuds
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Pungstuds förekommer när man har samlag och man kör så hårt så att kulorna slår på honan. Många kvinnor blir väldigt kåta på detta fenomen.
Nä, usch! Tacka vet jag man mot man, då blir det dubbel studs!
Jaaaah! Typ som Newtons vagga.
Newtons vagga var alldeles för länge sedan.
Utövade ett stycke Holländskt roder avslutat med bajspassare för ca 15 minuter en kvart sen.
Skulle behöva ha dagens meny hos Bleppes pizzeria!
Låter grejjhöjta di där, KiltKent! 
JAaaa det var de!
Men haru tillgång till menyn?
Känner mig fortfarande hungrig och kissblöt i stjärten.
Hmm, beställningarna brukade ske över den numera nerlagda intranät-wäbbsajten orkelljungaidiotanstalt.se. 
Du kan ju alltid se menyn här, men jag vet inte om pissorna håller samma kvalité nu när sajten är borta(?). Kan bli lite blandat "mystery meat" med diverse kroppsvätskor och sårskorpor oavsett vad man beställer, men det gör smakupplevelsen desto mer spännande: https://web.archive.org/web/20210622074 … pizza.html
Har glömt numret, men prova 0973-54 60 00 så löser sig det mesta.
Så ja!
Tar en SAAB då jag bor mycket nära Trollhättan.
Finns det några rejäla spermobiler som Saab har tillverkat?
Lite osäker på det...
Dock har jag haft några Saabar i följande ordning:
Blå 900 sedan, 1998.
Champagne 9-5 Aero sedan, 1999.
Vinröd 9-3 sedan, 2004.,
Ljusgrå 9-5 sedan Aero storturbo.
Dock har jag blivfit kombibög a'la svensk på senare år...
Kombi?!... 
Själv brukar jag brassa runt i en halvt sönderknullad Saab 9-3 Vector, 2005. Elektroniken på den har alltid varit lite CP, vilket passar min personlighet utmärkt. På sistone har mongolarmet börjat hoppa igång av sig självt ibland, grannarna uppscattar det säkert! 
Kombi?!...
Själv brukar jag brassa runt i en halvt sönderknullad Saab 9-3 Vector, 2005. Elektroniken på den har alltid varit lite CP, vilket passar min personlighet utmärkt. På sistone har mongolarmet börjat hoppa igång av sig självt ibland, grannarna uppscattar det säkert!
Du råkade inte dödsrunka runkt i din Saab 9-3 idag vid 17:00-tiden? Kromkuksgatan och nära Glasbanken vid HomoWillys? En svart(skalle)färgad sådan tingest med lättmetallsfälgar, femkukade för att vara exakt?
Tyvärr, fel färg. Kromkuksgatan och nära Glasbanken vid HomoWillys är dock vanliga jaktmarker när jag letar efter något drickbart.
Jaaaah! Finfina vattenhål innan man åker vidare mot Himpa!
Jajamensan! Man kan även göra några stopp på vägen, t.ex. vid Zin Rose för att köpa på sig lite "laborationsmateriel" eller Circle Gay för att leta efter nyfikna truckers som vill följa med. 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Pungstuds