Sv: Dagens Ord: Apknull
Beskrivning: Apknull är när du bajsar i näven och kastar på din samlagspartner. Efter att du har kastat din näve bajs så börjar du ha vårdslöst samlag.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Apknull
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Apknull är när du bajsar i näven och kastar på din samlagspartner. Efter att du har kastat din näve bajs så börjar du ha vårdslöst samlag.
Nästan samma sak som morfar gjorde med den där trendkänsliga stintan som gick me näsan i vädret. Fast inte ville han knulla na.
När hon protestera nita han na!
FITTOR!!! 
Han måste ha hittat en lagom stor buske att gömma sig bakom när han sket och såg henne på avstånd.
FITTOR!!!
"Ett ord, som än ida' ä de fulaste som finns hördes allt oftare. Fitta... Dom hade fittor sas dä, en sorts pälsdjur, lenare och saftigare än anus å inte lika hednisk trånga... Dom som pröva var sålda..."
Jjj.. jaaa... jag har... eeeeh... jag har faktiskt... *ahum* ....eeh... provat en gång!
EN GÅÅÅÅÅÅÅNG, snuskgubbar! *böööl* Snälla... döm mig inte! 
Jjj.. jaaa... jag har... eeeeh... jag har faktiskt... *ahum* ....eeh... provat en gång!
Ingen fara! Jag själv gillar det mesta, bara personen är ”lagligt knullbar” så spelar inte könet någon roll.
*pheeew* Tack! "Ska andas" är annars en devis för mig...

Var det en ”vanlig” tjej, transsexuell eller futanari?
Levde objektet? Ifall det var vid liv så kanske det identifierade sig som ett hen vilket gör att du "kommer" undan lidrigt i Bussis bok.
Säg att det var en "tjej" med snopp! Snällaaaa! 
Han kanske var lite apfull när det hände och blev visst lite ”smyghetero”.
En "smygis"... Bläääh!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Apknull