Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Gör det! Hähäh! Som Nesseh skulle ha sagt: "Ni ä läijka dumma som ett nyfött barn! Hue-hue-huh!" 
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 78 79 80 81 82 … 120 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Gör det! Hähäh! Som Nesseh skulle ha sagt: "Ni ä läijka dumma som ett nyfött barn! Hue-hue-huh!" 
Äääähäääh....? Jaaah...
Det tror jag lät braaah! Sälja utanför kyrkor vid bröllop vettu'! Fan va smart jag är!
Är 'Pittolo Mongo' i Norrpöking ett trevfligt hak? Det nämndes två ord efter "God Homovän" i en recension på Göögle nämligen...
Oh jaaah, i tidernas begynnelse hade jag en anknytning till Pittolo och kan intyga att man kunde "komma" som man var. När man idag ser vilka som gästar stället så värkar det hålla samma låga standard ännu. Bira, pissa och karaokekvällar. "Stans mest legendariska sunkhak tillsammans med piccolo mondo. Kall öl och billig mat. Och med billig menar jag kvaliten, inte notan." *Fniss*
Låter som om jag måste förära denna inrättning med en liten visit framövfer!
Det måste jag också! En brunkladdig dejt kanske? 
Jaaaaah vilken bra idé!
Kan verkligen se oss dyngraka där inne bland flottiga Jack Vegas-maskiner, rullatorer i drivor, Gold Field-fimpar, blekta NG-ölsejdlar och högljudd finlandssvenska. Ack jaaah! 
Hej Fittkramp.
Jag är en pervers gosse i mina bästa år som funderar på att börja på någon kvällskurs på ABF eller liknande. Hur gör jag? Vad ska jag välja för kurs?
/Kladdkram, Bleppsingen.
Hej!
Jag vill slå ett slag för kursen "Samtalsgrupp MÄN" i Norrpöking, dessa träffar sker varannan torsdag på udda veckor klockan 18:00-20:15. Samtalsgruppen är en så kallad "studiecirkel", ett namn som har sitt ursprung från uttrycket "circle jerk", eller "grupprunk" på svenska. Väl på plats så hälsar alla män på varandra med den hemliga hälsningen: Skaka hand med personen med din vänsterhand samtidigt som du skakar på personens pung med din högerhand. Om du bär några byxor så skall dessa tas av innan du sätter dig i ringen, därefter runkar du upp ett vrålstånd med stor entusiasm innan mötet kan börja. Lycka till!
//Med vänlig runkhand, Mortis.
Ååååhååååh! Jo man tackar jaaaag!
Då kör jag på det! Tack Mortis! *kladdkram*
Hej fittkrampare!
Hur lyckas jag få upp denna målning på riksdagshusets fasad utan att hästsvansarna kommer och plockar in mig?
Tänkte mig att den skulle ta upp en sisådär 6 kvadratmeter.

Ja du? Troligen behöver du "komma" ut med att du är ultragay och har alla HBTQ-CP kombinationer som finns. Sånt brunkar uppscattas av cummuner och pk-myndigheter. Vi minns väl alla den där jättekuken i blått som fick pryda någon vägg i Fjollträsk för något år sedan?
Hade varit en bra idé! Men att åka på pk-kortet kan bli lite svårare i dessa dagar nu när högern styr, d.v.s. slan som tar avstånd från bögerier och konstnärliga pervigheter. 
Bajs-snygg jö! 
Bara att knalla dit och börja måla. När dom bryska skyddsvakterna "kommer" så rabblar du bara upp att du är en homosexuell lytt mega-HBTQACDEFGIJKLMNOPRSUVXYZÅÄÖ-dvärg från Afghanistan som röstar på Miljöpartiet, avgudar Greta Thunberg och identifierar dig som dildo. Då blir du garanterat lämnad ifred då dessa lyder under PK-regimens piska och inte skulle våga kröka ett endaste pubeshår på dig och då riskera att förlora sina jobb!
Lycka till!
/Kladdkram Bleppsingen.
Tackar! Jaha, då får det väl bli att åka på pk-kortet ändå. 
Vad ska jag laga till middag idag?
Friterade bölder vore något. Eller panerade hemorrojder.
Mumsicht! Mycket pra tips! Har juh Bögenfrånsmögenröra som passar alldeles utmärkt till dettaaah!
Har detta slan det mest slagvänliga nyllet i regionen? 
Varje gång som Östbögatrafiken lyckas knulla till det på något sätt (vilket har hänt allt oftare de senaste åren) så intervjuas denna jävel jämt och ständigt. Vad gör han då? Jo, han beklagar sig över det hela, ger inga lösningar, sedan händer inte ett skit. 
Vilken tur att man har tillgång till spermobil när alla hållplatser och linjer lägger ner.
Jah, man ju ge den jeveln en högerarmbåge!
Men har du sett vårat KLT-fejs då? Grrrr!!
Hähä, typiska översittarvaniljon som skriker "Åk kollektivt!" men lämnar sedan platsen i något dyrt privatägt åkdon.
Kör sädan en dyr tysk premiumbill som drar 1,7/100.
Har detta slan det mest slagvänliga nyllet i regionen?
Varje gång som Östbögatrafiken lyckas knulla till det på något sätt (vilket har hänt allt oftare de senaste åren) så intervjuas denna jävel jämt och ständigt. Vad gör han då? Jo, han beklagar sig över det hela, ger inga lösningar, sedan händer inte ett skit.
Vilken tur att man har tillgång till spermobil när alla hållplatser och linjer lägger ner.
Fniss! Jo nog hänger fistingnäven i den unkna bajsluften allt. Du är inte ensam om att ha "radikala" åsikter om de linjer som lagts ner kan man väl säga. Det ultimata pungslaget vore om Himpa-turen "gick" ur tiden. Vilka homolinjer saknar du mest Mortis?
Åh vad jag önskar att denna herre super ner sig och vaknar upp vid rallybanan med en öm stjärt. 
Hmm, vet inte riktigt vilken homolinje jag saknar mest. Att det är förjävligt hur flera användbara hållplatser bara har tagits bort kan ju vilket samhall-mongo som helst hålla med om. Att man drog in linjen som gick längst stranden till Kukmården är väl något av de sämsta besluten. Det är en linje som har funnits i 50 år, när den drogs in så har allt fler slan längst med sträckan tydligen behövt skaffa spermobil.
Mhm... Helst inlåst i homograven med den där sönderrunkade vaniljoblaskan som enda glädjeämne. Men ömheten "kommer" att över"gå" till något helt annat när bögspöket där under allt mög får resning och reser sig ur skiten... Då har bajset träffat fläkten jaaah! Strandböraggarvägens linje samt den från Kukmårdens judepark-Kvarsebög äro en skymf och det är många som du säger som tvingats till att fyllköra i sina spermobiler numera. Visst det finns ju fortfarande en form af resande via Östbögatrafikens kompletteringstrafik men jahajaha. En dag så kanske denna linje återuppstår. Det är ju ett jefla märkligt beslut att fatta att dra in dessa linjer lite varstans och speciellt i klimakteriångestens tidevarv.
Sidor Föregående 1 … 78 79 80 81 82 … 120 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt