Sv: Dagens Ord: Lilla Bleppsingen
Beskrivning: Skär i Karlskrona Skärgård , där man lätt grundstöter och fastnar trots att nästan inget står ut , mest en skrumpen oformlig massa som ställer till det
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Lilla Bleppsingen
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Skär i Karlskrona Skärgård , där man lätt grundstöter och fastnar trots att nästan inget står ut , mest en skrumpen oformlig massa som ställer till det
Blepp!
Där vill man "stöta i" och fastna! 
Det var nog den ryssarna letade efter när de 1981 fyllekörde runt i sin U(rin)-137? Vilken besvikelse det måste varit att "gå" på fel grund.
Jag ligger under ytan och spejar med mitt "periskop".
Jag ansluter med mina bruna "sjunkbomber"...
Letar febrilt i hopp om att få avfyra min "torped".
"Jakten på Bög Oktober" vore väl fräsigt att cosplaya på ett mer pervigt sätt? Synd bara att Sean Connery "gått" ur tiden då han var väldigt ToF och stilig i filmen. Skillnaden är att i min filmidé så jagar vi ryssar och sabbar deras gaspipeline med syftet att skicka ner bajs i stora lass ner till resten af Europas länder. I NS1 "kommer" det floder af diarré och för ordningens skulle kan väl NS2 byta ut sin vaniljogas till zyklon-B eller något sånt?
Sicken idé!
Vi beslagtar en buss från Östbögatrafiken och bygger om åkdonets chassi till att likna Bög Oktober, sedan utrustar vi den med allehanda pervig utrustning och fyller på med proviant.
Vi kan även James Fjong-modifiera åket för att komma undan hästsvansarna ute på vägarna med alla möjliga saker, typ: Tryck på en knapp. = Bussens toa töms ut rätt på vägen så att hästsvansarna sladdar av vägen. Tryck på en annan knapp. = Sylvassa Kånkelbär studsar ut på vägen och punkterar däcken på hästsvansarnas åkdon.
Kostymerna som vi alla bär är kostymer från filmen, men kraftigt homomodifierade som t.ex. hål i byxorna så att det blir string, läderchaps, o.s.v. Tillsammans knullar vi sönder de svenska vaniljovägarna!
Åååhåååå Mortis!!! Du måste ju ha utbildat dig vid "Pervert's Act" i Bögywood?
Mmh, om en ändå hade fått utbilda sig där. Nej, jag har nog bara pervig fantasi. 
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Lilla Bleppsingen