Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
I USA:
Varför kör dom typ enbart med trailerdragare i USA och inte lastbil/släp 25/25m. som här i Norden för?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 76 77 78 79 80 … 120 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
I USA:
Varför kör dom typ enbart med trailerdragare i USA och inte lastbil/släp 25/25m. som här i Norden för?
För att jänkarna är lite knepiga? Å andra sidan körs ju det med homoroadtrains i Australiet? 2-3 släp lastade med vaselin och porr.
Jaaaah! The 'Aussies' vet hur dä ska gå till, jaaah! Sen har dom bajsstora öl också! Iiiihiih!
Jaaah. "down under" vet dom hur fan en njursten skall dras! Något jag själv undrar gällande ToF-tung trafik är varför i helvete man tillverkar dragspelsbussar.
Jasååå? Antar att du kört sådana. Jag har inte. Är dom typ CP?
Än så länge har jag sluppit dessa cp-fordon. Bakhjulsdrivna icke-ToF vaniljobussar är något som borde kriminaliseras!! Förresten du som kör tung spermobil, har du såna däringa svängande bakhjul på cp-släpet?
Ahaaa!
Nä, nu har jag inte det. Förut när jag körde bögsfalt hade jag en fjärr till mongosläpet som kunde fiffa det iom. att det var bajstrångt att "komma" "dit". Btw... Sen skulle gärna efterföljande S-mongo i sin Prius följa med in efter mig mellan maskiner, lastbil och hela skiten!
Mhm! Bögsfalt som luktar så gött också! Men jag har under flera år sett folk i tung spermobil som har den "ädla" uppgiften att vara TMA-cpbil... Jag kan omöjligen föreställa mig hur jefla trist det måste vara. Gissningsvis runkas det friskt i dessa bilar i ren frustration och uttråkning.
Jaaah! Får man tag på en laptop som tillhört en TMA:are så är räknegången som följande: 12 vaniljoporrfilmer = En veckas arbete på E45 vid Trollhättan.
Det torde vara en dröm att få en begagnad slap-top från en TMA:are! Full med virus, intorkad sperma och troligen det du beskriver. Pörrfilmer och en pervers sökhistorik mmmmm....
Jaaah! Ja kan ju faktiskt se din sökhistorik, min lille pervige rattrunkare däääär! 
Ti-hi! Det är precis det jag hoppats på också! Mitt uppdrag på homojorden äro nämligen att transpirera flera till snusk, homofila aktiviteter m.m!
Jaaaaaaaah... *smeksug*
Puppy play, ponyplay, scatmidgets och mycket mycket mer perversioner borde få mer utrymme i media. Men jag har hittat något riktigt ToF som du kan onanera till: https://www.youtube.com/watch?v=6vJoUmcUg-U
Det varma ToF:a! Önskar att man varit där, jaaah>!
Jaaahvars, tänk att få onanera i en Spermcules!
...min "polare" har en 400 med 4Matic... Är det braahaah?
Han har en vadå? *Bussis kliar sig i skrevet*
Öööööhööu... Typ.. "Bil!"
Hmm, är halvfull, stjärtkåt och trög i magen. En Spermcedes?
Precis en sådan, jaaah!
Joppar du i afton?
Fantiserar om dig i denna:
Piskar mig själv lite nu för min trögkåthet. Min homofarbror hade på 80-talet en Spermcedes som "gick" på Pissel istället för det mer ToF-iga drifmedlet benzin. Det måste varit den slöaste biljeful någonsin. I rövrigt helt ny med alla finesser som fanns på den tiden. Minns inte vilken porrmodell det var då jag inte är så bevandrad i tüska bögbilar.
Du bekfrivfer all så bra att jah runkar till dig text, bror!
"Tror" jag är ledig imorrn...
Sidor Föregående 1 … 76 77 78 79 80 … 120 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt