15,926

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax nappar, tillsammans med Bengt de...

Skaparen av Mortiscism.

15,928

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax nappar, tillsammans med Bengt de nu fiskknullaren få möta, se...

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax nappar, tillsammans med Bengt de nu fiskknullaren få möta, se hans rövhål är slappt och...

Skaparen av Mortiscism.

15,930

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax nappar, tillsammans med Bengt de nu fiskknullaren få möta, se hans rövhål är slappt och dallrigt. En mört tittar ut...

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax nappar, tillsammans med Bengt de nu fiskknullaren få möta, se hans rövhål är slappt och dallrigt. En mört tittar ut lite diskret för att beskåda...

Skaparen av Mortiscism.

15,932

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax nappar, tillsammans med Bengt de nu fiskknullaren få möta, se hans rövhål är slappt och dallrigt. En mört tittar ut lite diskret för att beskåda spektaklet får då smaka kuk...

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax nappar, tillsammans med Bengt de nu fiskknullaren få möta, se hans rövhål är slappt och dallrigt. En mört tittar ut lite diskret för att beskåda spektaklet får då smaka kuk brutalt, betet tar plötsligt slut...

Skaparen av Mortiscism.

15,934

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax nappar, tillsammans med Bengt de nu fiskknullaren få möta, se hans rövhål är slappt och dallrigt. En mört tittar ut lite diskret för att beskåda spektaklet får då smaka kuk brutalt, betet tar plötsligt slut helt resolut, ha haa, abborrar...

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax nappar, tillsammans med Bengt de nu fiskknullaren få möta, se hans rövhål är slappt och dallrigt. En mört tittar ut lite diskret för att beskåda spektaklet får då smaka kuk brutalt, betet tar plötsligt slut helt resolut, ha haa, abborrar nu tyvärr kommer undan mina...

Skaparen av Mortiscism.

15,936

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax nappar, tillsammans med Bengt de nu fiskknullaren få möta, se hans rövhål är slappt och dallrigt. En mört tittar ut lite diskret för att beskåda spektaklet får då smaka kuk brutalt, betet tar plötsligt slut helt resolut, ha haa, abborrar nu tyvärr kommer undan mina kladdiga nävar, slänger ut nätet...

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax nappar, tillsammans med Bengt de nu fiskknullaren få möta, se hans rövhål är slappt och dallrigt. En mört tittar ut lite diskret för att beskåda spektaklet får då smaka kuk brutalt, betet tar plötsligt slut helt resolut, ha haa, abborrar nu tyvärr kommer undan mina kladdiga nävar, slänger ut nätet och får jackpot, ett jättestim...

Skaparen av Mortiscism.

15,938

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax nappar, tillsammans med Bengt de nu fiskknullaren få möta, se hans rövhål är slappt och dallrigt. En mört tittar ut lite diskret för att beskåda spektaklet får då smaka kuk brutalt, betet tar plötsligt slut helt resolut, ha haa, abborrar nu tyvärr kommer undan mina kladdiga nävar, slänger ut nätet och får jackpot, ett jättestim kolmular nu fastnat, tjohooo, kuken...

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax nappar, tillsammans med Bengt de nu fiskknullaren få möta, se hans rövhål är slappt och dallrigt. En mört tittar ut lite diskret för att beskåda spektaklet får då smaka kuk brutalt, betet tar plötsligt slut helt resolut, ha haa, abborrar nu tyvärr kommer undan mina kladdiga nävar, slänger ut nätet och får jackpot, ett jättestim kolmular nu fastnat, tjohooo, kuken dansar när jag hemåt far,...

Skaparen av Mortiscism.

15,940

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax nappar, tillsammans med Bengt de nu fiskknullaren få möta, se hans rövhål är slappt och dallrigt. En mört tittar ut lite diskret för att beskåda spektaklet får då smaka kuk brutalt, betet tar plötsligt slut helt resolut, ha haa, abborrar nu tyvärr kommer undan mina kladdiga nävar, slänger ut nätet och får jackpot, ett jättestim kolmular nu fastnat, tjohooo, kuken dansar när jag hemåt far, jag är ändå ett slan,...

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch, där en riktigt ToF:ig brax nappar, tillsammans med Bengt de nu fiskknullaren få möta, se hans rövhål är slappt och dallrigt. En mört tittar ut lite diskret för att beskåda spektaklet får då smaka kuk brutalt, betet tar plötsligt slut helt resolut, ha haa, abborrar nu tyvärr kommer undan mina kladdiga nävar, slänger ut nätet och får jackpot, ett jättestim kolmular nu fastnat, tjohooo, kuken dansar när jag hemåt far, jag är ändå ett slan, dock knullfisk jag nu har!

NYYH!

Skaparen av Mortiscism.

15,942

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall...

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten...

Skaparen av Mortiscism.

15,944

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag...

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka...

Skaparen av Mortiscism.

15,946

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar...

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta...

Skaparen av Mortiscism.

15,948

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta...

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter...

Skaparen av Mortiscism.

15,950

Bleppes nya jobb.

Ny tung spermobil nu skall ut på vägarna, med lasten rinnandes ner på vägen jag kör med två helrör seglardricka innanför vuxenblöja och väst, spelar Pervles och Snorleifs genom spräckta Bögtematalare, svänger in på Herrbeta för att möta nya kontakter att gosa med, smeker sin...