Sv: Dagens Ord: Kånkelhora
Beskrivning: En kvinna som istället för kånkelbär går runt och bär på intorkade klumpar av flytningar och toalettpapper. Klumparna kommer i alla storlekar och är mest förekommande i städer som Borås, Alingsås och Motala.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Kånkelhora
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: En kvinna som istället för kånkelbär går runt och bär på intorkade klumpar av flytningar och toalettpapper. Klumparna kommer i alla storlekar och är mest förekommande i städer som Borås, Alingsås och Motala.
Motala är runkt en timme bort så jag omfistas i detta upptagningsområde plus att jag är lite horaktig af mig äfven om jag inte har framstjärt.
Så trefvligt! Ser ut att hvara en runkvänlig stad det! https://youtu.be/lXTop9G9uWU
Vi borde kapa di dära tornen och öppna en radiostation. Fittkramps homopiratradio!
Onkel Kånkel och Snorleifs är några av flera trefvliga band som spelas dagligen, vi bjuder in gäster såsom Bajsmannen, slumpmässiga pundare och skådisar inom scatporr och gayporr. Vi har även livesända program där man tävlar i exempelvis runkbulle, vem som kan få högst bs-resultat och vem som får plats med flest saker i röven.
Du äro en sann expert Mortis!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Kånkelhora