Tråd: Dagens Ord: Mongoägare
Beskrivning: Kallas även ibland lite tråkigt för \"God Man\" i juridiska termer, och innebär att man styr över t.ex. en moggis ekonomiska och rättsliga intressen. Man äger dom helt enkelt.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Mongoägare
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Kallas även ibland lite tråkigt för \"God Man\" i juridiska termer, och innebär att man styr över t.ex. en moggis ekonomiska och rättsliga intressen. Man äger dom helt enkelt.
Kan inte jag få äga dig Bleppe?
Visst får du det min vän. Tror du Märta kan sköta pappersexercisen med kommunens LSS-handläggare att du nu tar över? Är ju bara van vid pekböcker med djur i.
Pynt:
Den ska jag genast skriva ut på min matrisskrivare från 1991 och häfta fast på bröstet!
Rör inte min ASS-IS-TANT
Sålde mitt Megamongo till nåt kringresande teatersällskap i Galna Hudvik .Han gör visst succe på Broadway nu, snyft !
Men ända till Broddan hade det inte kommit utan att någon från första början dresserat det väl 
Jodå ,han tränades i lag med Eilert o kunde nästan hela "Löv i mina tänder" samt små små bitar av "Dong blir kul" .Sjöng han rätt ord fick han en krona ,för varje fel fick jag 2 .Man låg + kan man säga
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Mongoägare