15,901

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

När man får oväntat besök.

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög, in väller ett alkoholiserat pervogäng på tre, vilka där bajsar på fat och brickor så blanka, äfven en nyknullad anka glider in i hopp om kärlek så säg, men ingen...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög, in väller ett alkoholiserat pervogäng på tre, vilka där bajsar på fat och brickor så blanka, äfven en nyknullad anka glider in i hopp om kärlek så säg, men ingen vilja att sluta dunka pungarna...

Skaparen av Mortiscism.

15,903

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög, in väller ett alkoholiserat pervogäng på tre, vilka där bajsar på fat och brickor så blanka, äfven en nyknullad anka glider in i hopp om kärlek så säg, men ingen vilja att sluta dunka pungarna mot dom mossbeprydda stenarna i...

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög, in väller ett alkoholiserat pervogäng på tre, vilka där bajsar på fat och brickor så blanka, äfven en nyknullad anka glider in i hopp om kärlek så säg, men ingen vilja att sluta dunka pungarna mot dom mossbeprydda stenarna i träskmarkerna utanför, snutar med dragna...

Skaparen av Mortiscism.

15,905

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög, in väller ett alkoholiserat pervogäng på tre, vilka där bajsar på fat och brickor så blanka, äfven en nyknullad anka glider in i hopp om kärlek så säg, men ingen vilja att sluta dunka pungarna mot dom mossbeprydda stenarna i träskmarkerna utanför, snutar med dragna kukar nu rusar in, vrålar...

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög, in väller ett alkoholiserat pervogäng på tre, vilka där bajsar på fat och brickor så blanka, äfven en nyknullad anka glider in i hopp om kärlek så säg, men ingen vilja att sluta dunka pungarna mot dom mossbeprydda stenarna i träskmarkerna utanför, snutar med dragna kukar nu rusar in, vrålar av rädsla och kåtslag med...

Skaparen av Mortiscism.

15,907

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög, in väller ett alkoholiserat pervogäng på tre, vilka där bajsar på fat och brickor så blanka, äfven en nyknullad anka glider in i hopp om kärlek så säg, men ingen vilja att sluta dunka pungarna mot dom mossbeprydda stenarna i träskmarkerna utanför, snutar med dragna kukar nu rusar in, vrålar av rädsla och kåtslag med VHS:er i deras nävar, Åsa-Fiste...

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög, in väller ett alkoholiserat pervogäng på tre, vilka där bajsar på fat och brickor så blanka, äfven en nyknullad anka glider in i hopp om kärlek så säg, men ingen vilja att sluta dunka pungarna mot dom mossbeprydda stenarna i träskmarkerna utanför, snutar med dragna kukar nu rusar in, vrålar av rädsla och kåtslag med VHS:er i deras nävar, Åsa-Fiste med Klabbis i sällskap leverera...

Skaparen av Mortiscism.

15,909

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög, in väller ett alkoholiserat pervogäng på tre, vilka där bajsar på fat och brickor så blanka, äfven en nyknullad anka glider in i hopp om kärlek så säg, men ingen vilja att sluta dunka pungarna mot dom mossbeprydda stenarna i träskmarkerna utanför, snutar med dragna kukar nu rusar in, vrålar av rädsla och kåtslag med VHS:er i deras nävar, Åsa-Fiste med Klabbis i sällskap leverera flensost med spermutt på så...

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög, in väller ett alkoholiserat pervogäng på tre, vilka där bajsar på fat och brickor så blanka, äfven en nyknullad anka glider in i hopp om kärlek så säg, men ingen vilja att sluta dunka pungarna mot dom mossbeprydda stenarna i träskmarkerna utanför, snutar med dragna kukar nu rusar in, vrålar av rädsla och kåtslag med VHS:er i deras nävar, Åsa-Fiste med Klabbis i sällskap leverera flensost med spermutt på så nu blir det fest minsann!

NYYH!

Skaparen av Mortiscism.

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med...

Skaparen av Mortiscism.

15,912

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk...

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en...

Skaparen av Mortiscism.

15,914

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay...

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa...

Skaparen av Mortiscism.

15,916

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask...

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk...

Skaparen av Mortiscism.

15,918

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner...

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats...

Skaparen av Mortiscism.

15,920

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och...

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik,...

Skaparen av Mortiscism.

15,922

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren...

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en...

Skaparen av Mortiscism.

15,924

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks...

Fiskknullaren.

Det första kastet sker med en dildowobbler och sprutande ståkuk, får napp direkt, tjohej, en böggädda tjohej, dock som koprogay jag munknulla tingesten innan nästa dras upp, sveper en kafferkask och vevar in en torsk som heter Bengt, bajsar ner badbryggan för att få plats, alla flyr i panik och trillar in på närmaste fik, beställer saft och bullar, fiskknullaren testar sitt nya drag, en bulle från ena skitungen knycks och träs på kroken, svisch...

Skaparen av Mortiscism.