Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt jag spenderat i runkbåsens gemytliga miljö. En flarra Tallis töms i oväntad kroppsöppning och jag ännu gladare bli, nu kotletterna som förkolnats doppas rikligt i säd och urin, alla gästerna sprutdiarré får, utför sina behov i grannarnas pool, känner sig belåtna och traskar till baren...

Skaparen av Mortiscism.

15,877

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt jag spenderat i runkbåsens gemytliga miljö. En flarra Tallis töms i oväntad kroppsöppning och jag ännu gladare bli, nu kotletterna som förkolnats doppas rikligt i säd och urin, alla gästerna sprutdiarré får, utför sina behov i grannarnas pool, känner sig belåtna och traskar till baren med bestämda steg, beställer en...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt jag spenderat i runkbåsens gemytliga miljö. En flarra Tallis töms i oväntad kroppsöppning och jag ännu gladare bli, nu kotletterna som förkolnats doppas rikligt i säd och urin, alla gästerna sprutdiarré får, utför sina behov i grannarnas pool, känner sig belåtna och traskar till baren med bestämda steg, beställer en sisådär fjorton helrör och vandrar...

Skaparen av Mortiscism.

15,879

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt jag spenderat i runkbåsens gemytliga miljö. En flarra Tallis töms i oväntad kroppsöppning och jag ännu gladare bli, nu kotletterna som förkolnats doppas rikligt i säd och urin, alla gästerna sprutdiarré får, utför sina behov i grannarnas pool, känner sig belåtna och traskar till baren med bestämda steg, beställer en sisådär fjorton helrör och vandrar upp på ungjävlarnas studsmatta och...

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt jag spenderat i runkbåsens gemytliga miljö. En flarra Tallis töms i oväntad kroppsöppning och jag ännu gladare bli, nu kotletterna som förkolnats doppas rikligt i säd och urin, alla gästerna sprutdiarré får, utför sina behov i grannarnas pool, känner sig belåtna och traskar till baren med bestämda steg, beställer en sisådär fjorton helrör och vandrar upp på ungjävlarnas studsmatta och hoppar fram sina spyor, slutligen...

Skaparen av Mortiscism.

15,881

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt jag spenderat i runkbåsens gemytliga miljö. En flarra Tallis töms i oväntad kroppsöppning och jag ännu gladare bli, nu kotletterna som förkolnats doppas rikligt i säd och urin, alla gästerna sprutdiarré får, utför sina behov i grannarnas pool, känner sig belåtna och traskar till baren med bestämda steg, beställer en sisådär fjorton helrör och vandrar upp på ungjävlarnas studsmatta och hoppar fram sina spyor, slutligen kotletterna jag i mig svullar...

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt jag spenderat i runkbåsens gemytliga miljö. En flarra Tallis töms i oväntad kroppsöppning och jag ännu gladare bli, nu kotletterna som förkolnats doppas rikligt i säd och urin, alla gästerna sprutdiarré får, utför sina behov i grannarnas pool, känner sig belåtna och traskar till baren med bestämda steg, beställer en sisådär fjorton helrör och vandrar upp på ungjävlarnas studsmatta och hoppar fram sina spyor, slutligen kotletterna jag i mig svullar, till efterrätt vankas det runkbullar.

NNYYYYYH!

Skaparen av Mortiscism.

15,883

När man får oväntat besök.

Ute i stugan i skogen...

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for...

Skaparen av Mortiscism.

15,885

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu...

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig...

Skaparen av Mortiscism.

15,887

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt,...

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla...

Skaparen av Mortiscism.

15,889

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum...

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser...

Skaparen av Mortiscism.

15,891

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med...

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården...

Skaparen av Mortiscism.

15,893

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta...

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det...

Skaparen av Mortiscism.

15,895

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög...

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög, in väller ett alkoholiserat pervogäng...

Skaparen av Mortiscism.

15,897

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög, in väller ett alkoholiserat pervogäng på tre, vilka där bajsar...

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög, in väller ett alkoholiserat pervogäng på tre, vilka där bajsar på fat och brickor så...

Skaparen av Mortiscism.

15,899

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög, in väller ett alkoholiserat pervogäng på tre, vilka där bajsar på fat och brickor så blanka, äfven en nyknullad anka...

Ute i stugan i skogen där alkisen bo, dörren for plötsligt upp, kuken också nu fara och flänga på mig hej vilt under min kilt, går fram till den gamla rövbögaren och kittlar hans rektum med stil och finess, ser hur även en häst med brunstig blick ute på gården vill vara med och spruta, med hästadrulen genom fönstret det nu fest signalerar, tjoho tjobög, in väller ett alkoholiserat pervogäng på tre, vilka där bajsar på fat och brickor så blanka, äfven en nyknullad anka glider in i hopp om...

Skaparen av Mortiscism.