Sv: Vem är skyldig?

Men Bleppe. Du MÅSTE börja lära dig se skillnad på transor med ståkuk och riktiga sliddjur. Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Äsch! Skyller på seglisen. https://xam.nu/f/supa.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Det är inte som så att du befann dig på Öland förra månaden förresten? Aivan/rolleyes
https://www.olandsbladet.se/oland/vidri … -med-bajs/

Skaparen av Mortiscism.

Eeeeh... Jooo! Var faktiskt där en gång för att besöka ett annat perv i Färgesniffarstaden för lite pervieri. Men detta är dock inget jag minns att jag skulle ha gjort, men å andra sidan så är ju risken väldigt stor att det faktiskt Är jag som är skyldig iom. mina enorma minnesluckor.

Var dock på Öländet idag för att leverera några flak Norrlands Gul och andra tillhörigheter till en Homo-Parkinson-åkare jag känner här i byn som inte fick med sig allt på sin Ämmerikäänska CP-moppe till träffen på Lundegårds Camping. >>

Skäggiga herrar i läder. Flaffa!

Skaparen av Mortiscism.

Mmmmmånga! Mmmhm!

Någon som har utfört en bajs n' run i Sandviken på sistone? Aivan/smile
https://www.mariestadstidningen.se/2022 … lettbesok/

Skaparen av Mortiscism.

Fniss jag tror det är "Gnällgubben" i artikeln själv som ligger bakom, lite som en pyroman som vill ha uppmärksamhet. Hans frågor är mycket motsägelsefulla. Ena stunden är det: "Jag undrar hur de personer som har smetat bajs på sittringar och lock på toaletterna vid Sandviken har det hemma?" för att sedan över"gå"till: "Jag skulle vilja veta vilka det är, så att jag kan undvika ett besök." Naturligtvis vill "Bajsgubben" träffa på likasinnade genom sina bajsdåd.

Tjillepitten

Mycket bra anal(!)lys, min gode chaufför där!

Någon som varit i Uppsala? Ur artikeln: "Enligt patrullen på plats måste det ha varit en dyrare variant. Den var gjord i silikon, såg mycket verklighetstrogen ut och vägde som en människa. Polisen tog med sig sexdockan från skogen. Vi ska se till att den kastas på rätt ställe. Det kan vara plast eller brännbart, säger Johan Öström."... Säkert kommer den att "kastas" av ToF:arna... *Fniss*

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Kz … e-mordlarm

Tjillepitten

"Vi ska se till att den kastas på rätt ställe."
Sääkert! Aivan/biggrin
Den kommer att hamna i personalens "terapirum" dit man kan gå efter att, exempelvis, ha blivit kallad "SNUTJÄVEL!" för fyrtioelfte gången under ett arbetspass. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Precis min tanke också. Ungefär som alla beslag ToF:arna gör. Sprit, flak med bira, piller m.m som "förverkas". Och dockan lär nog "försvinna" i patrullens rapport efter skiftet.

Tjillepitten

Javisst! När jag var liten twink så tolkade jag ordet "förverkas" som att "använda upp någonting tills det är helt slut". Kanske att man hade rätt ändå?

Skaparen av Mortiscism.

Enligt en bekant på det äckliga 90-talet gick han och en vän och släpade på en platta smuggelöl sent på kvällen. På lite håll såg dom en homopolisbil närma sig varpå drickat slängdes in i en buske. ToF:arna stannade och frågade vad ynglingarna (15-16 år) gjorde ute. Märkbart påstrukna började plitarna ställa mer frågor, lysa runt med sina fleshlights och såg flaket ligga i buskaget. "Är det här era?" frågade den ena snuten och svaret blef nej af de nervösa och säkert kåta grabbarna. Nehä sa då sheriffen och lastade in flaket i sin vitblå-kladdiga Vulvo 945:a och åkte iväg. Jag kan ju bara tänka mig att de 2 ToF:arna fick en treflig fest vid nästa tillfälle.

Tjillepitten

Jaa, självklart att dessa herrar "förverkade" ölen. Men bara efter att ha delat ut dessa broderligt och systerligt med sina kamrater.

Själv lyckades jag komma undan med drickan i behåll en gång när jag var 16. Jag och Lupusanus kom gåendes mot Lindöscatbadet för att fira Valborg med några pervopolare. Skulle tömma min sko på grus när några ToF-poliser sladdade in på trottoaren och frågade vad jag gjorde och om jag var nykter. Sedan frågade den ena vad jag hade i min ryggsäck, varpå jag svarade: "Läsk". Den ena frågade den andra: "Ska vi kolla i ryggsäcken?" Varpå den andra svarade: "Näe." Sedan fick vi gå vidare.
Ryggan innehöll faktiskt läsk, så jag ljög ju inte... Men jag nämnde ingenting om flaskan med jäger som jag också hade packat ner. Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Jaaah självklart skulle ju säkert snutarna ta drickat till ett säkert ställe för att förverka drickat. Typ som på en pervsonalfist eller liknande. Jag kan väl aldrig tro att dessa (sam)lagens väktare skulle få för sig att behålla något själva... Men du hade en jefla tur att det inte blev kroppsvisitation eller hoppades du på det? *Fniss*

Tjillepitten

Det hade varit skoj!

"Seså! Händerna på motorhuven medan vi särar på skinkorna!"
*Pill, pill, knåd.*
"Nåå, jag känner minsann någonting där inne i tjocktarmen!"
*För in hela handen + underarmen.*
"Tjohooomo!"
*Folk stannar till vid vägkanten för att titta på och fotografera.*

Skaparen av Mortiscism.

Jaaah och så gör man lite mot"stånd" så man får bojor på sig när man ligger där över motorhuven med konstapelns fingrar i röven... Åhhhh!

Tjillepitten

Åååhååå! Som den där polisen som för några två/tre år sedan bjöd en kollega på beslagtagen dricka på en fest, men som dock visade sig vara något koncentrat utaf narkotikum, varpå hon hackade näbben i väggen rätt omgående.

Helt klart var det ingen sann ToF-polis som förr utan något vaniljo som "utsattes" för vad vi pervs bara skulle upplevt som en svår bakfylla (i dubbel bemärkelse) och vakna med sprängskalle och uttöjt arsle varpå man planerat sin hämnd inför nästa pervsonalfist. Onanera, inget att se här!

Tjillepitten

Precis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var kåtare förr helt enkelt, se de rövriga exemplen där snuten var mer liberal och tog folks dricka eller endast gav en varningens fistning. Idag är det hästsvansar med komplex som jävlas med pervs för lilla minsta. Köra med 1,8 promille i 185 knutar genom staden tycker jag tyder på att man är en bra förare så länge man använder bälte osv. Är det hela världen att full och naken springa genom en park och runka? Det kallas kroppsvård! Men i ett mer vaniljosamhälle där man inte ens får skicka röv och/eller kukbilder till sin granne... Suck världen går mot sin brunkegång...

Tjillepitten

Jaaah, det är för jefvligt, min rattrunkande homobuss-vän! Själv fick vi bara drickan beslagtagen utaf den lokala bylingen när vi var 13-17 år c:a. Sen inget mer med det. Idag i den åldern hade man väl blifvit tvingad till ett möte med en batikhäxe-tant 60+, 169cm, 118 kilo i Mah-Jong-kläder och pottfrisyr på cummunens Familje-avdelning som skulle försöka tala en till rätta, samt kanske försöka komma med sexuella inviter. Hua!

Instämmer, har själv blivit af med dricka som ungt perv. Inte ett ljud om något mer än varningens bruna finger. I de fall jag råkade ut för det hällde dom ur kisset ur flaskorna och rattrunkade vidare genom natten i jakt på folk på att prygla med sina köttbatonger. Det var ett mer pervat klimat faktiskt och nog för böfulen så kunde det "komma" såna batikisar som du be"skrev" men dom hade mycket litet pervkapital redan då.

Tjillepitten

På den tiden man kunde lämna fram en dåligt skrifven anteckningslapp till kassörskan i den lokala butiken där det stod att man var utskickad utaf pappa för att köpa ett sexpack folköl och det fungerade!