15,851

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade, bajsar i dom alla, hahaaa, folk börjar klaga. Jaha? Vid klockan 14 nu hästsvanspoliserna komma, flyr halvnaken genom källarförrådets fönster med ett psykotiskt galet skratt, springer bort till den lokala kuksugarplatsen och där vrålar ut min förälskelse till allt som andas säg, gubbar med psoriasis och rinnande arslen, min favorit, alltid så skön så skön, be erotisk bön, sveper bärsabiror och runka så skönt. Hemester...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade, bajsar i dom alla, hahaaa, folk börjar klaga. Jaha? Vid klockan 14 nu hästsvanspoliserna komma, flyr halvnaken genom källarförrådets fönster med ett psykotiskt galet skratt, springer bort till den lokala kuksugarplatsen och där vrålar ut min förälskelse till allt som andas säg, gubbar med psoriasis och rinnande arslen, min favorit, alltid så skön så skön, be erotisk bön, sveper bärsabiror och runka så skönt. Hemester för hela slanten, spenderar min...

Skaparen av Mortiscism.

15,853

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade, bajsar i dom alla, hahaaa, folk börjar klaga. Jaha? Vid klockan 14 nu hästsvanspoliserna komma, flyr halvnaken genom källarförrådets fönster med ett psykotiskt galet skratt, springer bort till den lokala kuksugarplatsen och där vrålar ut min förälskelse till allt som andas säg, gubbar med psoriasis och rinnande arslen, min favorit, alltid så skön så skön, be erotisk bön, sveper bärsabiror och runka så skönt. Hemester för hela slanten, spenderar min tid så väl med hemester.

NNNNNNYÄÄÄÄÄÄÄÄEÄÄÄH!!!

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad,...

Skaparen av Mortiscism.

15,855

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad...

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad,...

Skaparen av Mortiscism.

15,857

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava,...

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava,...

Skaparen av Mortiscism.

15,859

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar...

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur...

Skaparen av Mortiscism.

15,861

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt...

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt!...

Skaparen av Mortiscism.

15,863

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu...

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se...

Skaparen av Mortiscism.

15,865

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett...

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga,...

Skaparen av Mortiscism.

15,867

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt...

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt jag spenderat i runkbåsens gemytliga...

Skaparen av Mortiscism.

15,869

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt jag spenderat i runkbåsens gemytliga miljö. En flarra Tallis töms...

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt jag spenderat i runkbåsens gemytliga miljö. En flarra Tallis töms i oväntad kroppsöppning och jag...

Skaparen av Mortiscism.

15,871

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt jag spenderat i runkbåsens gemytliga miljö. En flarra Tallis töms i oväntad kroppsöppning och jag ännu gladare bli, nu kotletterna...

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt jag spenderat i runkbåsens gemytliga miljö. En flarra Tallis töms i oväntad kroppsöppning och jag ännu gladare bli, nu kotletterna som förkolnats doppas rikligt i...

Skaparen av Mortiscism.

15,873

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt jag spenderat i runkbåsens gemytliga miljö. En flarra Tallis töms i oväntad kroppsöppning och jag ännu gladare bli, nu kotletterna som förkolnats doppas rikligt i säd och urin, alla gästerna...

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt jag spenderat i runkbåsens gemytliga miljö. En flarra Tallis töms i oväntad kroppsöppning och jag ännu gladare bli, nu kotletterna som förkolnats doppas rikligt i säd och urin, alla gästerna sprutdiarré får, utför sina behov...

Skaparen av Mortiscism.

15,875

Grillfesten.

Kotletter på rad i marinad, ur stereon en fin serenad när gästerna kommer på parad, se alla medhavd seglis hava, dricker direkt upp min pava, inspekterar Perwergrillen så fin, påpekar mitt trögflytande urin, känner hur jag nu kissar ner allt, gästerna, bordet, stolarna, så ballt! Urgröpta konkelbär med ädelost nu tar plats i grillen, se där Mortis komma med grillspett, tumörer och brosk därpå hänga, alla mina 'pänga' som vanligt jag spenderat i runkbåsens gemytliga miljö. En flarra Tallis töms i oväntad kroppsöppning och jag ännu gladare bli, nu kotletterna som förkolnats doppas rikligt i säd och urin, alla gästerna sprutdiarré får, utför sina behov i grannarnas pool, känner sig...