Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Flygmaskinen.

Mänsklig avföring som driver en AirBög A380 med lätthet och finess, knappsatsen i cockpit vittnar om att här är det kontroll över könsdelarna som gäller, hårda och bestämda tag minsann, passagerarna ombord så omsorgsfullt bidrar med pung och stjärt. Stewardgimpsen så käckt erbjuda sina tjänster för en billig penning, alla få sina rövhål slickade efter att Rape & Tonic serverats med laxermedel som tilltugg, ack ja vilken tid vi lever i, kaptenen i högtalarsystemet yla sina bögkåta stön, alla sina lemmar smeka ömt och sensuellt, nu inför landning vi sätter igång aktiviteten i våra tarmkanaler så fulla, ut kommer den kollektiva bajsutlösning som färga landningsbanan så brun så brun, där på marken kladdiga applåder utbryter...

Skaparen av Mortiscism.

15,827

Flygmaskinen.

Mänsklig avföring som driver en AirBög A380 med lätthet och finess, knappsatsen i cockpit vittnar om att här är det kontroll över könsdelarna som gäller, hårda och bestämda tag minsann, passagerarna ombord så omsorgsfullt bidrar med pung och stjärt. Stewardgimpsen så käckt erbjuda sina tjänster för en billig penning, alla få sina rövhål slickade efter att Rape & Tonic serverats med laxermedel som tilltugg, ack ja vilken tid vi lever i, kaptenen i högtalarsystemet yla sina bögkåta stön, alla sina lemmar smeka ömt och sensuellt, nu inför landning vi sätter igång aktiviteten i våra tarmkanaler så fulla, ut kommer den kollektiva bajsutlösning som färga landningsbanan så brun så brun, där på marken kladdiga applåder utbryter totalt, vartenda anal säger hurra,...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Flygmaskinen.

Mänsklig avföring som driver en AirBög A380 med lätthet och finess, knappsatsen i cockpit vittnar om att här är det kontroll över könsdelarna som gäller, hårda och bestämda tag minsann, passagerarna ombord så omsorgsfullt bidrar med pung och stjärt. Stewardgimpsen så käckt erbjuda sina tjänster för en billig penning, alla få sina rövhål slickade efter att Rape & Tonic serverats med laxermedel som tilltugg, ack ja vilken tid vi lever i, kaptenen i högtalarsystemet yla sina bögkåta stön, alla sina lemmar smeka ömt och sensuellt, nu inför landning vi sätter igång aktiviteten i våra tarmkanaler så fulla, ut kommer den kollektiva bajsutlösning som färga landningsbanan så brun så brun, där på marken kladdiga applåder utbryter totalt, vartenda anal säger hurra, in på terminalen festen fortsätta,...

Skaparen av Mortiscism.

15,829

Flygmaskinen.

Mänsklig avföring som driver en AirBög A380 med lätthet och finess, knappsatsen i cockpit vittnar om att här är det kontroll över könsdelarna som gäller, hårda och bestämda tag minsann, passagerarna ombord så omsorgsfullt bidrar med pung och stjärt. Stewardgimpsen så käckt erbjuda sina tjänster för en billig penning, alla få sina rövhål slickade efter att Rape & Tonic serverats med laxermedel som tilltugg, ack ja vilken tid vi lever i, kaptenen i högtalarsystemet yla sina bögkåta stön, alla sina lemmar smeka ömt och sensuellt, nu inför landning vi sätter igång aktiviteten i våra tarmkanaler så fulla, ut kommer den kollektiva bajsutlösning som färga landningsbanan så brun så brun, där på marken kladdiga applåder utbryter totalt, vartenda anal säger hurra, in på terminalen festen fortsätta, dansar korvdans in i taxfreen...

Flygmaskinen.

Mänsklig avföring som driver en AirBög A380 med lätthet och finess, knappsatsen i cockpit vittnar om att här är det kontroll över könsdelarna som gäller, hårda och bestämda tag minsann, passagerarna ombord så omsorgsfullt bidrar med pung och stjärt. Stewardgimpsen så käckt erbjuda sina tjänster för en billig penning, alla få sina rövhål slickade efter att Rape & Tonic serverats med laxermedel som tilltugg, ack ja vilken tid vi lever i, kaptenen i högtalarsystemet yla sina bögkåta stön, alla sina lemmar smeka ömt och sensuellt, nu inför landning vi sätter igång aktiviteten i våra tarmkanaler så fulla, ut kommer den kollektiva bajsutlösning som färga landningsbanan så brun så brun, där på marken kladdiga applåder utbryter totalt, vartenda anal säger hurra, in på terminalen festen fortsätta, dansar korvdans in i taxfreen, skrålar, skålar, för vår flygmaskin.

NYYYHHEE!

Skaparen av Mortiscism.

15,831

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag...

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor...

Skaparen av Mortiscism.

15,833

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en...

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i...

Skaparen av Mortiscism.

15,835

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande...

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på...

Skaparen av Mortiscism.

15,837

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars...

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade,...

Skaparen av Mortiscism.

15,839

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade, bajsar i dom alla, hahaaa,...

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade, bajsar i dom alla, hahaaa, folk börjar klaga. Jaha? Vid...

Skaparen av Mortiscism.

15,841

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade, bajsar i dom alla, hahaaa, folk börjar klaga. Jaha? Vid klockan 14 nu hästsvanspoliserna komma...

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade, bajsar i dom alla, hahaaa, folk börjar klaga. Jaha? Vid klockan 14 nu hästsvanspoliserna komma, flyr halvnaken genom källarförrådets fönster...

Skaparen av Mortiscism.

15,843

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade, bajsar i dom alla, hahaaa, folk börjar klaga. Jaha? Vid klockan 14 nu hästsvanspoliserna komma, flyr halvnaken genom källarförrådets fönster med ett psykotiskt galet skratt,...

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade, bajsar i dom alla, hahaaa, folk börjar klaga. Jaha? Vid klockan 14 nu hästsvanspoliserna komma, flyr halvnaken genom källarförrådets fönster med ett psykotiskt galet skratt, springer bort till den lokala...

Skaparen av Mortiscism.

15,845

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade, bajsar i dom alla, hahaaa, folk börjar klaga. Jaha? Vid klockan 14 nu hästsvanspoliserna komma, flyr halvnaken genom källarförrådets fönster med ett psykotiskt galet skratt, springer bort till den lokala kuksugarplatsen och där vrålar ut...

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade, bajsar i dom alla, hahaaa, folk börjar klaga. Jaha? Vid klockan 14 nu hästsvanspoliserna komma, flyr halvnaken genom källarförrådets fönster med ett psykotiskt galet skratt, springer bort till den lokala kuksugarplatsen och där vrålar ut min förälskelse till allt som...

Skaparen av Mortiscism.

15,847

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade, bajsar i dom alla, hahaaa, folk börjar klaga. Jaha? Vid klockan 14 nu hästsvanspoliserna komma, flyr halvnaken genom källarförrådets fönster med ett psykotiskt galet skratt, springer bort till den lokala kuksugarplatsen och där vrålar ut min förälskelse till allt som andas säg, gubbar med psoriasis...

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade, bajsar i dom alla, hahaaa, folk börjar klaga. Jaha? Vid klockan 14 nu hästsvanspoliserna komma, flyr halvnaken genom källarförrådets fönster med ett psykotiskt galet skratt, springer bort till den lokala kuksugarplatsen och där vrålar ut min förälskelse till allt som andas säg, gubbar med psoriasis och rinnande arslen, min favorit,...

Skaparen av Mortiscism.

15,849

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade, bajsar i dom alla, hahaaa, folk börjar klaga. Jaha? Vid klockan 14 nu hästsvanspoliserna komma, flyr halvnaken genom källarförrådets fönster med ett psykotiskt galet skratt, springer bort till den lokala kuksugarplatsen och där vrålar ut min förälskelse till allt som andas säg, gubbar med psoriasis och rinnande arslen, min favorit, alltid så skön så skön...

Hemester.

Hemma i pervolyans vrår jag krälar mig omkring. Bland tomflaskor, bajs och sperma jag en kvarglömd chipspåse hittar, slafsar i mig denna med stort dregglande tryne, kryper vidare ut på bostadsföreningens innergård där alla grannars blomkrukor så prydligt stå uppradade, bajsar i dom alla, hahaaa, folk börjar klaga. Jaha? Vid klockan 14 nu hästsvanspoliserna komma, flyr halvnaken genom källarförrådets fönster med ett psykotiskt galet skratt, springer bort till den lokala kuksugarplatsen och där vrålar ut min förälskelse till allt som andas säg, gubbar med psoriasis och rinnande arslen, min favorit, alltid så skön så skön, be erotisk bön, sveper bärsabiror...

Skaparen av Mortiscism.