Sv: Dagens Ord: Träcka
Beskrivning: En mer extrem form av att "däcka" under alkoholrus.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Träcka
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: En mer extrem form av att "däcka" under alkoholrus.
Been there, done that!
Same here, det tyder på pondus. Vid ett sånt uppvaknande är det bara att rota genom askfatet i jakt på ett par skapliga fimpar, ta ett varv i lyan i jakt på ett par slattar och därefter bege sig till Glasis.
Stort plus om det är fimpar och prillor i slatten...
Åååh, äsch... *fjollvink*
Rätta takter! Det är ju synd att låta de dyra dropparna "gå" till spillo.
Har du redan träckat under min frånvaro Bleppe?
Nnnnnnä!!!
ÅHHHOMO! Du är återupp"stånden". Great success som Borat skulle sagt! Jag var alldeles ängslig tills du dök upp igen, nu släppte fibromyalgin!
Pussssss...
*duns*
Jag har nog aldrig lyckats med konststycket att träcka någon gång.
En dag Mortis. En dag...
Jaah när man minst anar det så har man träckat vilket är meriterande inom fögbyllovärlden.
Mmmmhm!
En herre träckar med stil, dessutom två daddys som sällskap: https://www.youtube.com/watch?v=J7Qxx7ACXNo
Jag kanske bör äta något extremt mysko/exotiskt och sedan bli CP-full? Då kan nog chansen för träcka öka markant.
Det enda svåra blir väl tajmingen när man ska äta och när man ska börja supa så att bajsutlösningen "kommer" när man är som mest borta i dimman.
Man har väl däremot spytt samtidigt som man har suttit och skitit direkt hemkommen efter en snurrig utekväll!
Då kan jag tipsa om den mexikanska sportdrycken tequila! Efter ett antal såna shottar varvar du med typ Seglis, CP-cider och ett antal birabärsor, när du upplever att du är tillräckligt rund under fötterna så beger du dig till ett kebabblar-hak och beställer något flottigt som innehåller tjyckling, fefferoni och jalapenis. Någon kryddstark sås skall det vara till. Du vinglar hem och "kommer" då på den brilljanta idén om att dricka lite mer vilket du också gör. Sittandes med 7,9 promille i din soffa slocknar du och vaknar upp ett par timmar senare och inser att du inte bara skitigt ner dig utan även spytt ner dig. Men att spy och skita samtidigt är en bra bedrift bara det och det har ju hänt ett par gånger i livet.
Man har väl däremot spytt samtidigt som man har suttit och skitit direkt hemkommen efter en snurrig utekväll!
Rähähähäääh! Joo, det har man ju...
Då kan jag tipsa om den mexikanska sportdrycken tequila!
Åååh man blir ju sååååå fin utav den jö!
Jaah tequila brunkar ge oanande effekter och recummenderas varmt om man vill träcka.
Mhm! Som en alpresa till Zell am See 1992 (Bästa fängelseplatsen är ju det. "Cellen med havsutsikt". Hihi! Gammalt CP-tråkigt skämt) Men som sagt så är vi mera söder ut i dryckjomsområdet!
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Träcka