Sv: Dagens Ord: Den lilla sängvätarlampan

Beskrivning: En enkel lampa för den bekväma sängkissaren. När man inte orkar att gå på toaletten under natten så kan det hända att man vill få till en blöt, kissvarm säng istället. Då är det lätt hänt att man siktar strålen fel, vilket resulterar i en massa stänk på väggar och golv. Om man däremot tänder den lilla sängvätarlampan för att kunna sikta rätt bland lakanen så slipper man oönskade urinstänk i mörkret. 

Thumbs up Thumbs down

Är man riktigt ToF så monterar man på ett lasersikte alá Ausonius.

Tjillepitten

Jaaah! "Lasermannen - En ljuspunkt i tillvaron" som man hade som text på en t-shirt då det begav sig, rähähä! Jag blev inte lynchad för det, men det var ju en annan tidsanda då som du vet Bussis...

Bra ord, Mortis! Igenkänningsfucktor stor.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Jo den tröjan minns man! Mycket uppscattad i dåtidens icke PK-vaniljosamhälle, idag skulle man utsättas för att få lukta på batikframstjärt resten av sitt förtappade liv om man ens skulle tänka tanken.

Tjillepitten

Hua! Ooooh ja... Helt korrekt!

Bleppe skrev:

Jaaah! "Lasermannen - En ljuspunkt i tillvaron" som man hade som text på en t-shirt då det begav sig, rähähä! Jag blev inte lynchad för det, men det var ju en annan tidsanda då som du vet Bussis...

Bra ord, Mortis! Igenkänningsfucktor stor.

Vore nåt att glida run(k)t i! Aivan/smile

"Den lilla sängvätarlampan" är ju ett två år gammalt ord som jag aldrig laddade upp av någon anledning, men i dessa tider när det råder ordbrist så får man ta det man har. Se: https://www.fittkramp.se/forum/viewtopi … 931#p90931

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Flaffa! Detta borde bli årets hjulklapp juueee!

Tjillepitten

Aaaahahhahaaaaah! Fan vad du ÄR BRA Mortis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*Fniss!* Nämen då! Aivan/biggrin PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Jag tycker du bör lansera denna fina produkt på Bögtema i Ingelsta Mortis. Lite som vid en bökbokssignering sitter du där och kletar lite bajsiga tumavtryck på varje sängvätarlampa till hugande fans. Jag vill att du lägger undan åtminstone ett exemplar åt mig så är du söt(are) ti-hi!

Tjillepitten

Du kan å vet du, Bussis!

Jaah och Mortis lägger säkert undan en till sädan lampa åt dig skall du se, men den har jag varit och ollat också bara så du vet att vi i Österbögland tänker på våran homocumrat där nere i landet lagom! XOXO!

Tjillepitten

Bögtema it is! Aivan/smile

"Få se nu här. En lampa till Bleppe..."
*Florp! Gnid, smet!*

Skaparen av Mortiscism.

Reupload: PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Villhöver!

Tjillepitten

Kan tänka mig att den "kommer" finnas på Biltema och diverse truckstop för alla truckers som behöver få till en kissvarm säng i sovhytten. Den lilla sängvätarlampan lär sälja som rövsmör, speciellt under vinterhalvåret!

Skaparen av Mortiscism.

Förhoppningen är att Försvaret lägger en stororder på dessa lampor också. Pervfekta att ha i tälten ute i fält!

Tjillepitten

Ooh! Hoppas att den kommer att tillhöra standardutrustningen och blir enormt viktig.
Om någon tappar bort sin sängvätarlampa så behandlas ärendet som att en Anna-Karin fattas. Hela cumpaniet måste stanna kvar på luckan och leta, ingen får lämna området förrän den är upphittad. Självklart så bjuds det även på kroppsbestraffning!

Skaparen av Mortiscism.

Jaah det skall vara värre att lämna in en s.k "AFSE" (Anmälan Förlorad Skadad Effekt) på en sängvätarlampa än en AK. Och lyckas man inte hitta lampan igen så blir det straffkompani-knull!

Tjillepitten

Sån lampa har jag!

Jag behöver införskaffa en ny då jag råkade tappa min i golvet i hälgen pga promillehalten. Normalt sett borde den tåla hårda tag men så råkade jag ramla över lampan och den tål tydligen inte 237 kg.

Tjillepitten

Oj då...

Bussföraren skrev:

Jag behöver införskaffa en ny då jag råkade tappa min i golvet i hälgen pga promillehalten. Normalt sett borde den tåla hårda tag men så råkade jag ramla över lampan och den tål tydligen inte 237 kg.

"Menige Bussis! Här har du bögat sönder din sängvätarlampa!" *Fnys!*
"Det blir straffkompani-knull och degradering till Fältknulldocka 90!"

Skaparen av Mortiscism.

Åh nein... Inte den där gamla sexdockan som ser ut som en frammis... Nåja jag får ta mitt straff för att jag tagit sönder Kronans porr-sedlar...

Tjillepitten

Kanske kan bli en del av en reklamfilm för sängvätarlampan: https://www.youtube.com/watch?v=0tAzOL6KoAg

Tjillepitten