Sv: Dagens Ord: Another dick in the wall.

Beskrivning: Innan Pink Floyd slog genom så hankade man sig fram genom att städa på diverse gaybarer i England.

Thumbs up Thumbs down

Saaaatan vilken bra låt det ÄR!!! *flaffa flaffa flaffa* *korpilombolo*

Typ ett parti i den låten en f.d. vaniljopolare skulle spela femtioelva gånger som han ääälskade, var på jag var i underläge då jag var inneboendes hos honom under en helg i Lunds då relativt nybyggda stundentklossar till lägenheter runt Magistratsgatan och hade väl åkt ut om jag klagat. Jag hade fått extranyckeln till lägenheten och lagt mig för att sova på soffan då lägenhetsinnehavaren stormade in typ 1,5 timme efter min ankomst med tre framstjärtar efter att jag somnat. Först var jag vaniljo och ville slagga, men hade ju ingenstans att ta vägen i en etta. Så det blev party igen!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Huga! Aivan/scare
Du skulle ha slängt ut frammisarna, supit och snickrat ett gloryhole med lägenhetsinnehavaren istället tycker jag. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sanna våra ord!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Fink Ployd lär ju aldrig någonsin återförenas, men man har åtminstone sett Roger Waters "The Wall" på Ullevi 2013. Och vilken vägg sedan! Där hade jag velat ta SM i gloryholeborrning kan jag lova. Aivan/smile

*Föreställer mig hur publiken rusar upp, framför eller bakom väggen, för att antingen suga eller köra in snabelkablarna. Rätta takter!*

Skaparen av Mortiscism.