Sv: Dagens Ord: Balkongmongo
Beskrivning: En utvecklingsstörd eller något sorts psykfall som står på balkongen och vrålar obsceniteter i sin ilska. Varje kvarter brukar ha sin egna.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Balkongmongo
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: En utvecklingsstörd eller något sorts psykfall som står på balkongen och vrålar obsceniteter i sin ilska. Varje kvarter brukar ha sin egna.
Jag är ett ball-kongmongo med undantaget att jag bögstönar, visar snoppen m.m. Det är mycket populärt eftersom ToF-snutarna brunkar dyka upp för att kontrollera den sjövilda publiken nedanför.
Du vet minsann hur man roar sig du!
Jag har pissat från ett par balkonger i mina unga fylle-år. Räknas det? 
Jaaaaah! Samma här! 
Jaaah kiss är alltid välkommet. För cirka två år sädan efter en cp-fylla så spydde jag från en balle. Rätt ner på en massa utemöbler och det blef ett jefla liv.
Äsch... Volk är så känsliga nu för tiden...
Då är vi alla ett gäng balkongmongon kan man säga! 
Det är vi. Du vet.. 
GAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!! *Kiss* Wiiwee tuuuuuuut tutuuuut!!! *Däckskrik* "HÖRRU BUSSIS KOM UT NU MED RUNKHÄNDERNA SYNLIGA!!!". Åh nej inte igen!!!
Vojne vojne... Du borde ju kunna få till"stånd" av cummunen, hyresvärden och konungen att få gå ut och pissa från Din ball-kong hur mycket du vill, utan att det ska bli så här!
Präcis! Vad hände med alla(h)s lika värde? Är vi balkongmongos inte människor som andra?
P'sis! Volk är så selektiva med sitt godhetsknarkande... *fnys*
SIM HALL!!!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Balkongmongo