Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Tack bög!
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Sidor Föregående 1 … 200 201 202
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tack bög!
Swienerkörv i bröö' med grovstark CP-nap, fittchup och rostad klök. Sköljdes ner med en Sju"komma"tvåa. *böörp*
Ett lifehack jag bögat med då det gäller denna cumbo är att fylla brödet med toppingen först, sist körven. Då blir klökspillet minimalt och du får inte (mindre iaf.) CP-nap och fittchup på din strama getaktiga överläpp. 
Smart!
Här fitt det bli "giros" i brö från standardhaket.
Tjing tjong...
Häl brev det också tjing tjong. Tjickling mä lis.
Göttans.
MaXXX hambögare.
Najs-bajs Mortis! Blir alldeles för sällan jag äter på MaXXX, men ska kanske böga utforska deras sortiment lite mera.
Jah det var fucktiskt längesädan man käkade ett Fisto-mål nu. Det är min pervsonliga favorit när det ”kommer” till just hambögare. Deras lyxiga spermashakes äro fina också.
Mmmhm... En Classic '68 Dickcheese och lyxsperma-shake choklad eller vanilj får dä banne mig pli på måntag efter värksamheten på MaXXX Käälmah Södra!
Idag plir det standardpissa från standardhaket.
Pra där!
Tjöttballar, pungkulporrtatis mä spermagräddsås är vad runkpolaren bjuder på idag. Dä blir nog götth? Idag blir det kissvatten för Bussis del.
Klart dä blir götth!
Redig DB:ig husman dä!
Lyxlasagne med den skäggige ni vet.
Homobiff mä bögpotäter och mystisk brun sås. Sköljdes ner mä fiskebyporter.
Smällde i mig en pungpåse Jalapenis chips från Bög-Johnnys. Måtte dessa vilja ”komma” ut om några timmar. https://www.johnnys.se/produkt/potato-c … -jalapeno/
Har dom kikat ut än? Kan titta efter åt dig om du vill?
Här var jag uppe miss i nassen då jag "kom" på att jag hade nyligen upptinade Bögafflo Wings från Guld-duschfågeln i kylen samt svett chili sås att doppa dessa i. Satt som en gagball på Reeperbahn! *buurp*
Ännu så har chipsen inte framträtt men ta en titt du också. Jag kan ju ha missat någon vrå där bak. Mmm, hååt strings i tjili-sås låter som en bra förutsättning för en lyckad shittning på tronen.
Det får vi värkligen snoppas på ditt lille perv.
Sidor Föregående 1 … 200 201 202
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden