Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Aaaah p'sis jaaaah! En utveckling(störning) utaf Drum & Bajs.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Ti-hi jaaaah! Det riktigt svänger om snabeln nu!

Tjillepitten

Default/bp

Bleppe skrev:

Idag blef jag skickad till E-mmaboda (där jag btw haft en utaf mina mera minnesvärda aftnar) utaf SSS på något uppdrag jag redan då glömt bort. Där pissade jag på att äta lunch på www.delisushiemmaboda.se där R5 från menyn beställdes in.

Håhåh! Det ligger ju ett litet pungstenskast söder om sport(b)hallen där jag vistades under en helg för länge sedan när jag var en liten twink. (Det har jag väl nämnt om sport(b)hallen i Nybro också?) På kvällen gick vi på gaydisco i någon Fritzl-källare vill jag minnas.

Skaparen av Mortiscism.

Mortimer Mus skrev:
Bleppe skrev:

Idag blef jag skickad till E-mmaboda (där jag btw haft en utaf mina mera minnesvärda aftnar) utaf SSS på något uppdrag jag redan då glömt bort. Där pissade jag på att äta lunch på www.delisushiemmaboda.se där R5 från menyn beställdes in.

Håhåh! Det ligger ju ett litet pungstenskast söder om sport(b)hallen där jag vistades under en helg för länge sedan när jag var en liten twink. (Det har jag väl nämnt om sport(b)hallen i Nybro också?) På kvällen gick vi på gaydisco i någon Fritzl-källare vill jag minnas.

Hahaa.. Ni gamla pervs vet ni...

Jaaah! Här i Nybbet finns pervohallen kvar, jah! Men i Emmaboda var det lite mera omständigt, jaaah! Men till slut blef det mysigt, jaah!

Om vi vet. 90-tals Megahomo-shits, dansrunkgolv, 50 monopolpengar vid sin pung. Folköl och runkarunka och i bästa fall hade man kunnat köpa ut nåt starkare eller snott det hemma. Bussis första och sista möte med GayGordons sperma gin var vid ett sånt tillfälle. Året innan var det hemkört rödtjut Bussis fått som betalning af ett annat perv. Till denna kåta dag så får jag oral BU af synen/tanken på dessa drycker.

Tjillepitten

*smeksug*

Huuuh! Bussis gjorde en runkpris af gårdagens försök med pissa och Bullshit-sås på... Jesu lidande är en relativt brah pervskrivning af känslan. Men jag tror man kan bygga upp en tolerans på detta vis, ungefär som med sprit.

Tjillepitten

Sprit har jag en maximal toleranssivå för, jaaah!

Uuuhu?

Dåså, då är det "Da bög-sås" samt homoheta nudlar samt "Bullshit-såsen" men ävfen Inferno-pissan som är nästa livsmål.

Tjillepitten

Ååh, då blef det AFC's friterade kycklingfitta idag. Provade hemkörning och hoppades på en skön stund med den glasögonbeprydde, lite småkorpulenta herren som levererade käket, men nej! Aivan/sad

Käket sköljdes hur som helst ner med alkohol, det efterföljande bs-resultatet kan i princip bli vad som helst.

BÖÖRP!

Skaparen av Mortiscism.

Från ett militärt brunkrum 20 meter under jord inväntar jag resultatet af din upplevelse... Måste kännas vaniljo att beställa något African och man inte ens får känna på lite mer BBC...

Tjillepitten

Idag blev det en blepperoni-pissa med porri-porri-sås från favorithaket på breda rövvägen i Haga som sköljdes ner med Arböga mörk fager. Gott, men det var inte så starkt som jag hade hoppats på att det skulle vara. Nu återgår jag till Arböga-drickandet. BÖÖRP!

Skaparen av Mortiscism.

Smarrigt! Men öfver 4 i betyg... Hmmm...?

Betyget äro icke att frukta!
När man beställer med det hemliga tillägget: "Tillagad i fashionabel stil, tack!" Så tillagas inte pissan i någon av de vanliga vaniljougnarna. Istället har man en hemlig ugn isolerad från resten av köket där endast de fashionabla pissorna tillverkas. Degen och råvarorna är av okänt ursprung samt okända utgångsdatum, allt sköljs av genom en kran som är kopplad till avloppet. Den hemliga ingrediensen i samtliga pissor är det oidentifierbara slasket som importerats från de mest förorenade områdena i Gangesfloden. Allt gräddas i den hemliga ugnen som inte städats sedan 1974 som även tjänstgör som toa.
Alla pervs är såklart skitnöjda, det är även alla vaniljos som inte känner till de fashionabla pissorna, därav det höga betyget. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Mmm Fistuvio låter det som. Du har inte provat stället uppe på Stolgången Mortis? Jag tror att där kan man nog också få sig en knullinarisk upplefvelse af rang. https://www.google.se/maps/place/Haga+P … 17!9m1!1b1

Tjillepitten

Visst är det Fistuvio! Där har man införskaffat sig mängder av Pinoccio-pissor genom åren.
Har känt till pisserian längre upp i stolgången länge, men har aldrig provat att äta där. Får väl testa någon dag. Den lilla pissastugan ser ut att kunna skaffa liknande stil som Flenzo's om man skulle låta det förfalla.

Skaparen av Mortiscism.

Jaaah i sanning, Flenzo 2.0 liksom ba!

Tjillepitten

Gjorde min vanliga version af omelett idag efter att ha "kommit" hem från SSS, men tillsatte äfven den därninga skånska mongosåsen. Blef ännu mera mumsicht!

Igår glassade jag in till en CG och ville ha en dubbel fransk samlagskörv i bröd. Då dessa dubbelmackor var slut fick jag istället två stycken vanliga french hotbögs. Sciracha i den ena och en kryddig spermasås vid namn chimichurri i den andra. Detta ihop med en iskall Kuka Cola och en balja lut gjorde susen i magen nu under morgonen jaaah!

Tjillepitten

Müsiiiiigt! Var CG-biträdet tjock, naken och hade mikropenis också? Själv ska jag botanisera inne på tattar-Lidl lite senare och se om dom har något bs-vänligt att sna... eh... köpa.

Nej tyvärr ett sliddjur blähhhh! Tattar-Lidl här i trakten skall enligt en runkvän ha fått in några nya såser som heter: Satan i gatan och Eld och (p)lågor. Hurvida de skapar en brinnande vulkan ur stjärtis vet jag ej.

Tjillepitten

Den ska jag kika efter. Samt pissa och körv.