Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden

Bleppe skrev:

Ja det där med burkar är fiffigt. En sopsäck brunkar kunna bytas mot sju stycken Sju"komma"tvåan.

Mhm! Här bru(n)kar det samlas på böghög i VB-plastkassar ungefär tills man kan fylla upp en hel kundvagn. Resultatet kan då landa på mer än 300 monopolpängah, vilket exempelvis räcker till 16-17 Sju"komma"tvåan eller en hel platta Tuborg golden shower.
Pervsonligt rekord ligger på 348 pängahr, vilket jag slog nyligen eftersom att panten har ökat på många tingestar.

Bussföraren skrev:

Ptja jag tror plantageägaren tog den för eget brunk den lymmeln. Men OM den kastades så ligger den på Sjömanängs återvinning här i byhålan. Sjömän… fekaliserade madrasser… RONK PÅ DEN DU HÅMO! Men på temat åt jag porrtatis mä currygryta idag. Nu inväntar jag bara att få en indisk BU vartefter. Och på indiskt manér skola jag bajsa på gatan.

Mums! Mot Sjömanäng! *Vroom!*

Skaparen av Mortiscism.

4,927

NÄ DU, HÅMO! Jag skall minsann knycka den före dig! *BEEP BEEP!* Aivan/bye *SWOOSCH*

Och vad mysigt det lät Bussis.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Äsch, madrassen var borta. Aivan/sad Det får bli ett härligt bad vid Cummendantvägen 4 istället.

Svarvade ihop en homo-omelett med flensost till lunch, tingesten sköljdes ner med en burk Kuka.

Skaparen av Mortiscism.

4,929

Var jag som tog den- Hi-hi! Men jag kan skicka den till dig med DHL efter att jag har myst med den ett tag.

Omelett är så jefvla gött! Brunkar först steka strimlad gubbskinka, magiska skivade champinjoner och lite rövlök innan kläggen åker i. Sen riven flenost från Västerbotten på dä och lite salt, peppar å tabtasko.

Vore trefvligt! När jag är färdig med madrassen så blir den säkert en smakrik ingrediens i omeletten tillsammans med diverse mystery meat från koreakriget. Mumma!

Skaparen av Mortiscism.

4,931

Aivan/blum

Kräkmacka med klägg och sperma från Fitty Gross, sköljdes ner med fiskebyporter. Börp!

Skaparen av Mortiscism.

4,933

Mums! Vilken bear du är Mortis!

Äsch då! Ti-hi!

Skaparen av Mortiscism.

Två sorters smörgåstattar-tårta, den ena mä kräkor å klägg, den andra mä gubbskinka och flensost, sköljdes ner mä Kuka-Cola.
Sädan blevf det kaffrer och fekalietårta.

Skaparen av Mortiscism.

4,936

Oj oj oj! Inte illa du Mortis. Vad firas?

Inget som firas, allt är rövrester. (Som jag tror vill ut, för nu trycker det på i bajjan!)

Skaparen av Mortiscism.

4,938

Aha. Det var länge sedan jag åt smörgåstårta. Får banne mig bli en stubbe från Fjantum att ta med på KV:n imorgon.

Jag ska steka hambögare nu. Lycka till med din BU.