Sv: "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
14... 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden
Sidor Föregående 1 … 187 188 189 190 191 … 201 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
14... 
"Hur mår vårt lilla kineshåmo idag då?" Själv har jag förutom frukost beståendes av flensostmackor och kaffrer käkat på ett riktigt knegarställe. Lunchrestaurangen Bögerud vid pappersbrunket i Stjärtblacka. Dä blev Körv Droganöff mä lis till. Kaffrer på maten så klart. Var evigheter sädan jag var där och käkade fucktiskt. Helt ogay ställe: https://www.compass-group.se/restaurang … romporten/
Rähähä! "Stjärtjägarna"...
Mmm, det lät gutt. Pra tips sötiz.
Yes "Stjärtjägarna" it is! Jo det var bra krubb där, DB-porrtion också och så fick man ju se en massa svettiga joppare i arselkläder där. Men jag var lite tveksam när jag såg det första alternativet af föda...
Vego: Gräddstuvad vegopytt med stekt ägg och rödbetor
Husman 1: Korv stroganoff med ris och gröna ärtor
Husman 2: Pasta med räkor, dill och rotfrukter
Huuh! Ja vego e leskit!
Rejäla porrtioner tycker vi om.
Mhm, och Pitt i pannan som annars är så göttis! Jevfla padelvegon!!! Men yes jag vill nog påstå att porrtionen var för en bear. Det ingick ju salladsgaybar, brö o smör m.m.
Pra pra håmo! Fanns ett sånt ställe i Nybbet förr där pervsonalen var av sorten klassiska mat-tanter 63+ som var slängda i käften att man skulle äta ordentligt så man blev stor och stark. Så där var det aldrig några problem att få en köttbit eller en schnitzel extra uppslevad på tallriken. "Gerds Mat - Kuvertet" hette det och låg här: https://maps.app.goo.gl/A7ZhtHkq5KF6ZQVWA?g_st=ac
Såna ställen är goldenshowers värda! Det ska inte snålas med krubbet när rediga karlar ska smörja kråset. Man ska rulla ut från haket när man svullat klart!
Dä ska man. Försök få en tjöttballe extra på Fittkea...
Nein du den gubben "går" inte. Riktigt padel är det också, 16 ballar är ju maxgränsen. Visst nu är krubbet pilligt där men va fan.
Mmm, jaah.
Vet att "Cuckens" här i byn har rykte om sig att göda sina gäster kring lunch. Dom kränger även lunchlådor som är helt ogay också, mest husbögskost som raggrunk osv.. Sist jag var där var väl i somras och åt hambögare som var mikket bra. 150 grammare. Det snålades inte mä pommen heller
Mumsfillibarbapappa! 
Kaffrer, kläggmackor mä Balles kaviar på. Sädan mera kaffrer och en bajskladdig tjockladmuffins på dä, rap!
Du vet allt hur man lyxar till'att Bussis! Här har det bara blifvit tre löskokta klägg med den misstänksamma kryddan Vegeta på.
Klägg är fint dä! Helst ett par dagar gamla då inte bara kläggen kan bli lösa så att säda ti-hi! Men nu till en riktigt padelprodukt som INTE borde varit det. En färdig sallad... Här kan man räkna med att allt det göttigaste och mest mättande låg i toppen av förpackningen. Tjicklingen ett par bitar, Fitta-ost ännu mindre och märkligast af allt var den extremt dåliga porrtionen mä pasta. HAIWAN! Hade jag använt kukhuvudet så borde jag tagit och gjort min egna sallad. Fittah: https://www.picadeli.se/sv/sortiment/13 … amig-chili
Känner igen det där. Uppfyllt med spirelli till 93,8%. HAIWAN!!! På tal om sallad... När jag inte känner mig så gul så brunkar jag hämta käk på Nilssons här i byn och som har en riktigt rejäl salladsbuffé med olika såser. Samt så tar man alltid en rejäl fistarnäfve av dom skivade böguetterna då dä ä så göttigt att snoppa dessa i salladdressingen och/eller matens klet. Mmm!
Judarnas väg 7, mhm! Pra priser på käket ser jag och dealen på matlådor mikket pra! Jag brunkar också (som igår) roffa åt mig i salladsgaybaren av just brö och rövsmör. Det fyller ut den håriga och feta kistan ännu mer!
Rätta takter mitt lilla gourmandhåmo där!
Mhm, och nu blir det en liten... KRA-LACK! 8 kortburk har jag snattat mig efter att ha varit dutti i tvenne dagar.
Det är du värd! Men tänk på att det är en dag imorgon också. (Fniss)
Jah precis så nu efter första biran så tänker jag: "Måste jag ta en till?" och svaret vet du nog...
Mmhm. 
En person här vet vad jag åt idag...
Jah, jag gör ju det din lille göttebögh där.
Sidor Föregående 1 … 187 188 189 190 191 … 201 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » "Idag lagade jag/åt jag"-tråden