Sv: Dagens Ord: Muffknock

Beskrivning: När killen lägger en rejäl loska i näven och klappar till henne i muffen så hela underpartiet domnar bort.

Thumbs up Thumbs down

Jag personligen vill nog utveckla detta till Rövknock (jämnställdhet) så den som vill boxa upp sin spermakladdiga näve i dajmen på mig är välkommen att ha min svettiga röv som slagpåse.

Tjillepitten

https://xam.nu/f/boxar.gif *pust pes*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna! * * *
"Jag tycker att du är så fin/på amfetamin och spanskt lantvin..." Ring mig: 0973 - 54 60 00.

Mhm och i bakgrunden spelas "Brown eye of the tiger".

Tjillepitten

Mmm... Eller Van Pervison's - "Brown Eye Boy". (som den hette från början)

"Jag tycker att du är så fin/på amfetamin och spanskt lantvin..." Ring mig: 0973 - 54 60 00.

Mycket bra låtval. Till sparringen blir det dock Gayton John och "Yellow piss road". Spelas även senare i bastun där vi urinerar alternativt bajsar på aggregatet.

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Spelas även senare i bastun där vi urinerar alternativt bajsar på aggregatet.

Tylö? *darrrr*

Mmm... Bastu med den mest spermaindränkta furun som finns i riket. Brunfläckiga träbänkar som absorberat röv/pungsvett sedan 1970-talet. Mycket viktigt för att plocka fram aromerna från fekalierna. Aromterapin som få känner till, dofterna av fekalier blandas med de öppna porerna och är en central del att främja pervokulturen. Björk eller granris är ett givet inslag i bastun vid aga. Helt klart något för A. Tegnell att lyfta fram ihop med Folk Homo Myndigheten (FHM) nu i virustider.

Tjillepitten

https://xam.nu/f/wanker.gif AAAAAH! OOOOOOOH! IIIIIIIIH!

Vänta lite nu... Herrarnas avdelning i Norrpökings badhus har väl renoverats?
Vad hände med denna furu som absorberat alla härligheter i närmare 50 år? ...Säg inte att man slängde bort allt?! Aivan/shout

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Tror den lades i blöt för att lösgöra allt gottis, vilket sedan skulle användas som marinad till någon ny pervig matprodukt. Men jag är inte helt 100...

Mortimer Mus skrev:

Vänta lite nu... Herrarnas avdelning i Norrpökings badhus har väl renoverats?
Vad hände med denna furu som absorberat alla härligheter i närmare 50 år? ...Säg inte att man slängde bort allt?! Aivan/shout

Tror dessa reliker finns i rikemans-gaydungeons.

Tjillepitten

Åh! Tänk att äga dessa plankor, inklusive golvkaklet som sugit åt sig femtio års fotsvett och svamp! Aivan/smile
(Inte för att jag tror att kaklet har sugit upp allting lika bra som träet, men ändå!)
Jag hade nog försökt brygga några spännande alkoholhaltiga drycker på dessa aromer.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Hade gärna smakat dessa, Mortis.

Däremot fogen mellan kaklet... Tänk att få ha en sån säck att knapra på under jul! Bara gallren till golvbrunnarna i duscharna, hur mycket pungsvett, kånkel, smegma m.m har inte runnit ner där genom åren?

Tjillepitten

Mmmmm... https://xam.nu/f/kokk.gif