Sv: Dagens Ord: Bleppes Godnattstund
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Bleppes Godnattstund
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Oh håmo! Vad vacker du är i uniformen! Antar att du ej bär byxor? *Får stånd* Skapligt pervad buss också! *Utlösning* Bra där gullis, du har skaffat ditt YKB (Yrke Knull Bögbevis) och tagit anställning på KLT (Kalmars Liderliga Transtrafik! Grattis!
Tack. Fotot är taget i Norrpöking.
Jadå. Jag kör en "Ankeborgare".
Mhm... Har knappt hämtat mig från kåtslaget du gav mig. Skall rekommendera dig till att köra linje 416 nästa år. Den går från Fistspång-Fistinge vägkors-Rövmyre. Där i Rövmyre hålls ju som bekant Skogsrunket. Du lär inte bli besviken #handtralla
*antecknar frenetiskt denna info på väggen med fekaliserat pekfinger*
Men tills dess kanske det vore en pervad idé att köra färdtjänst? Mindre fordon som mer bevarar de olika dofterna jag beskrivit, du kommer att få besöka äldreboenden och diverse vårdinrättningar.
Tänk att ständig ha den där äldreboendelukten i sin buss. Aaaaah! *drömmer*
Åh ja! Doften av nerkissade blöjor, slappa gubbrövar som släpper ifrån sig lite metan... Läckande stomipåsar osv, listan av upphetsande saker kan göras lång!
Mmmm! Kan knappt bärga mig tills jag hamnar där.
Vad gör chauffören i afton då?
Försöker frigöra mig från dammsugaren som fastnat i kotten. Skulle ju städa då jag såg en bajsklutt på mina chaps och vips så råkade jag som så många gånger förr fastna. Dricker KUNG för att dämpa upphet.. Menar smärtan.
Aha! Ja det där städa funderar jag på att testa någon gång. Verkar dock lite för komplicerat för mig. Men en dag så kanske...
Fast bajs är bra för impregneringen, så det behöver du inte oroa dig för. Och jag dricker Sjukommatvåan. Skål! 
Skål min pungkladdiga vän. Då snoppen är fast i dammsugaren bestämde jag mig för att rita lite på parketten med det allt mer framträdande sköldpaddshuvudet som sticker fram i chapsen. Nidbilder av Gudar samt ett pentagram har jag målat på golvet. Växlar över till Pripps 7,2 i hopp om att "köra buss" i kväll. https://www.fittkramp.se/svordom/sv/vis … .2779.html
Bra bra! Jag är här hela kvällen om du vill perva.

(S)explorer? Och 3 pavor?! Pungsvetten börjar framträda på stolen...
Ooh yeeah, baby!
Är Syster Märta i tjänst tro? Känner mig olydig och i behov av smisk...
VAD ÄÄÄR DET JAG LÄSER?!?!?!? 
Ditt förgrymmade perv! Nu blir det kramtröja, svängbädd, kbt och smisk i 96 timmar! Se så!!! Mars pannkaka till norra flygeln!
Dreams can come true! Så härligt det låter!
*avis*
Har barrikaderat mig i cellen nu, brunkar för fullt, Voltan hänger kvar i snoppen och det doftar bajs i hela utrymmet.
OOOH, AAAH, IIIIIIIIIIIH...
Här händer det grejer!
Själv åker jag med Östgötapervotrafiken alldeles för lite nu för tiden eftersom det är mycket skönare att hoppa in i spermobilen och sladda iväg så att bajset sprutar. Kan dock bli mer bussåkande inom snar framtid om jag spår rätt i spermkulan.
Du är så välkommen så att åka Mortis. Kan bli rejält gosigt, se till att vara rejält onykter samt trött bara!
Inga problem! Det blir två dygns oavbrutet supande innan varje färd. 
Sidor Föregående 1 2 3 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Bleppes Godnattstund