Sv: Dagens Ord: Bleppes Godnattstund

Beskrivning: Ej att förväxla med Beppes Godnattstund som gick på FuskPK-tv mellan 1968-1974.
Serien handlar om min käre far Bleppe Bleppsson som innan läggdags delar med sig av sina perverterade tankar om bögsex och har många olika fetischer och sexdockor i sängen och nattduksbordet som han för samtal med.

Thumbs up Thumbs down

Låter mycket upphetsande! Framför mig ser jag nu Bleppe liggandes på den nerkladdade madrassen och plocka upp sin sexdocka som lagt en tsunami av brunt guld. Den största skillnaden är nog att i verkligheten skriker bögdockan: "FISTA!" efter det att den fått mysa ner sig hos Bleppe. Som referens så: https://www.youtube.com/watch?v=cc-TAuKWdTI

Tjillepitten

Åhåå. Har jag en son? Aivan/smile

Precis så ja, Bussis. Vill någon bli nattad utav mig så är dom välkomna. Blir bl.a. tandemvuxenblöja och tandemkramtröja över natten tillsammans med mig.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Oj, detta var minsann mitt favoritprogram när jag var en liten stjärtgosse! Aivan/biggrin

Det tycks vara mycket svårt att hitta repriser på detta program.
Men kanske, kanske, kanske, så kommer någon herre att återskapa ett "Bleppes Godnattstund"-avsnitt någon dag med komplicerad teknologi... Det vill säga, MS Paint, Moviemaker och Audacity.

Skaparen av Mortiscism.

*flämt* Vill... se... NUUU!!!

Bleppe skrev:

*flämt* Vill... se... NUUU!!!

"...Kanske, kanske, kanske."

Skaparen av Mortiscism.

7 Senaste redigerad av Alea-Iacta-Est (2021-10-15 05:44:09)

Bleppe du kanske vill ha en fuskläderdräkt som pyjamas när det är dags för nyinspelning och en matchande mössa med lösmustasch som Glenn i Village People.

Snoppen sitter på kroppen och mår toppen!

Thumbs up Thumbs down

Mortimer Mus skrev:

["...Kanske, kanske, kanske."

"Säg inte nej..."

Alea-Iacta-Est skrev:

Bleppe du kanske vill ha en fuskläderdräkt som pyjamas när det är dags för nyinspelning och och en matchande mössa med lösmustasch som Glenn i Village People.

Ja tack. Gärna lila.

9 Senaste redigerad av Bussföraren (2021-10-14 23:09:48)

Bleppe: Finns det plats för en halvnaken cowboysare i remaken då Village People nämndes? https://sv.wikipedia.org/wiki/Randy_Jones

Tjillepitten

En halvnaken cowboysare är mycket möjligt om det blir en Mortiscistisk remake i alla fall. Eller varför inte helnaken? Aivan/smile
Nu vet vi i alla fall hur slutet kommer att se ut: En sexdocka ropar: "Fista... Fista!... FISTA!!!" Bleppe vaknar till, för in armen i röven på sexdockan ända upp till axeln ett antal gånger, sedan dricker han seglardricka och däckar i böghögen med alla andra.

Skaparen av Mortiscism.

Bleppe skrev:

Åhåå. Har jag en son? Aivan/smile

Precis så ja, Bussis. Vill någon bli nattad utav mig så är dom välkomna. Blir bl.a. tandemvuxenblöja och tandemkramtröja över natten tillsammans med mig.

Enligt en anonym källa var det några av sjuksköterskorna på ÖIA som för flera år sedan, brukade roade sig med att snappa åt sig nattliga utlösningar från de boende med kondomer för att leta efter könsjukdomar i mikroskop. Vid ett tillfälle stals ett av proven och lämnades till en spermabank där en ful tjej, vän med sjuksköterskan och tidigare granne med Bleppe blev inseminerad av det stulna provet och det resulterade till en son, där fadern senare visade sig vara dig Bleppe med hjälp av DNA-teknik och jämförelse av mikrosatelliter i Y-kromosomen som var identiska.

Snoppen sitter på kroppen och mår toppen!

Thumbs up Thumbs down

Gissar på att sonen bland annat har en extra kromosom 21? Aivan/smile

Själv har jag en DNA-stege som hör hemma som utställning på Butterick's. En helt krokig och böjd stegpinne här, en stegpinne insmord med glidmedel där, en pinne som alltid går sönder där... Joppe di, joppe da...

Skaparen av Mortiscism.

Blepp?

Bussföraren skrev:

Bleppe: Finns det plats för en halvnaken cowboysare i remaken då Village People nämndes? https://sv.wikipedia.org/wiki/Randy_Jones

Klart det gör, mina lilla gosiga chaffis där. Aivan/wink

Tihihihi!

Tjillepitten

Mortimer Mus skrev:

Gissar på att sonen bland annat har en extra kromosom 21? Aivan/smile

Själv har jag en DNA-stege som hör hemma som utställning på Butterick's. En helt krokig och böjd stegpinne här, en stegpinne insmord med glidmedel där, en pinne som alltid går sönder där... Joppe di, joppe da...

Mycket upphetsande att läsa! *flaffa flaffa flaffa*

Läderchaps är dock ett krav, Bussis.

Fistar bögen i skogen? Självklart min pervade vän!

Tjillepitten

Så dumt av mig. F'låt! Aivan/facepalm

Äsch då, puss på vb:n min kåte vän!

Tjillepitten

OIIIIIIIIIIIIH! Default/bp

*phu* Nu är jag glad igen.

Får man sån där lön också?

Mycket av lönen kommer i form av kvarglömda saker. Kan vara påsar med något pulver i, ibland kvarglömda ölburkar som man kan panta och/eller dricka ur slatten. Ibland smakar slatten lite mer salt. (Tänk dig Bear Grylls) https://www.youtube.com/watch?v=4U_xmfSwYSw

Tjillepitten

Alltså... Detta låter ju som en riktigt pervodröm!!!

Oh ja men kan bli en sannpervodröm! Om man vill kan man sova kvar i åkdonet längst bak på de rejält inpissade sätena och inhalera dofterna av skitiga underliv samt svettiga rövar. Bättre rus finns knappt och jag ser det hela som en förmån.

Tjillepitten