Sv: Dagens Ord: Buksvåger

Beskrivning: En snubbe som någon gång har knullat samma person som du själv någon gång också har knullat. Motsvarigheten för kvinnor är buksvägerska.

Thumbs up Thumbs down

Så gemytligt det lät.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Har varit i en liknande situation en gång när jag mötte 3 buksvågrar på krogen, där söp vi och ojade oss över vårt gemensamma tidigare pök. Buksvågrarna var roade över att jag var den som hade gett pöket sin första orgasm någonsin, trots att jag var nummer 18 i ordningen eller något sånt. För övrigt jobbar en till buksvåger från samma pök på det närmaste systembolaget, han är dessutom bukis nummer 1, d.v.s. det är han som tog pökets oskuld! Aivan/smile

...Hela stan är ju som ett virrvarr av bukisar! Riktiga slit-å-släng-pök man har haft i sina yngre dagar. Aivan/shout

Skaparen av Mortiscism.

Riiispäckt!

Det tycks som att alla buksvågrar blir riktigt perviga kompisar med varandra i den här stan, medan alla buksvägerskor tycks undvika varandra till varje pris. Har varit på flera supfester och krogrundor med mina buksvågrar, vissa har t.o.m. lyckats bli buksvågrar gånger två eller gånger tre! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Aivan/shout