Besökte Pissa Nut i Porjus för några veckor sedan när jag skulle på internationellt vb-konvent i nämnda metropol och passerade då detta ställe längs med E45:an på vägen dit. Var på det P.N. som ligger vid Laponia Porten för att förtydliga för ev. idioter eftersom Porjus faktiskt har två utav dessa mumsiga inrättningar p.g.a. ett stort kundunderlag och att det andra Inte ligger längs med denna europaväg. Det andra stället heter "Pissa Nut Norr" och ligger på Flygstråket, downtown Porjus liksom, men anses utav lokalbefolkningen att vara lite mera vaniljheterohipsterbögigt och bör undvikas om man inte vill riskera att få AIDS i vröven och bli med el-bil och bostadsrätt i centrala Porjus.
Hursom... Beställde en tvåmanna "Urolagnia Deluxe" med glutenfri fyrdubbel surdegsbotten och 120kr extra skinnigt morgonurin. Denna innehåller f.ö. bearnaisesås, rövlök, feferoni, terapigurka, tomater, en skopa E-nummer 220, två skopor E-nummer 102, gyros, bitsocker, kronärtskocka, fjorton lager 48 månaders Flensost™ och några klickar härsken gräddfil. Och till denna kulinariska anrättning rekommenderas en kanna blöjljummen NGD i "glas"kanna att skölja ner anrättnigen med!
Detta kalas gick på:
=====================================
Urolagnia Deluxe 219kr x tvåmanna:......438kr.
Dubbel botten + 60kr x 4:........................240kr.
Extra skinnigt morgonurin för 120kr:.....120kr.
En kanna NGD a' 3076ml:........................840kr.
Kebabteknikerdricks:..................................1kr.
=====================================
Totalt:......................................................1638kr.
Tyckte detta var ett helt rimligt pris till vad jag fick, men nu är jag inte så bra på det där med eknomonmi och att ränkna. 
* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * * Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>