Sv: Modetråden

Och till aftonbögeriet byter du om till latex och läder antar jag? Du "kommer" inte få vara i fred en sekund när du glider runt på Himpa i din fina sjöbögsdräkt Mortis! Ska hålla utkik efter dig ti-hi!

Tjillepitten

Sv: Modetråden

Yepp. Jag kanske borde smyga in i hundkojan? ...Då blir det nog kö dit!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Bra idé! Morra lite bögporrigt så skall du se att håmona "kommer". Jag lär finnas i skogen och blotta mig. Beige och fläckig trenchcoat.

Tjillepitten