Mortimer Mus skrev:Javisst! Ungefär som när lyset plötsligt tänds inne på krogen kl 3, musiken tystnar abrupt och man inser att ragget man jobbat på hela kvällen bör pökas bäst med ljuset släckt. 
Aha. Okej. Tror jag förstår. Ragget (han/hon/hen/det) är alltså lite ljuskänsligt? 
Ostfralla skrev:Är du industrisnygg Bleppe? Dom kan ha en happening på US Video framöver där dom gör om runkbåsen till utsmyckade svetsbås där du kan sitta och briljera med din "pinnsvets"-
Appropå US Video, Var det du Bleppe?
Jajamensan! Klart jag är. Snyggast på dagcenter serrö. Tack för tipset. Har faktiskt bytt till mig en begagnad och rätt fekaliserad Esab KB 375 mot ett Polaroidfoto på mig i "En prekär och sexig situation" utav någon okänd person på di härninga intr'nätt. Stefan-någonting hette han... Men då ska jag allt visa allt trefvligt folk hur man gör en snygg ÖIO-9001 (Örkelljunga Organization for Standardization) svetssöm, för det var väl det du syftade på, Ostis?
"BAJS!!!" Första jag läser (eller känner igen ordet) på den länken.
IIihihiiiii! Vilket drömjobb! (Det var jag!)
* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * * Tid kvar tills fredagsmüs >>