Sv: Mortimers kropp & snopp
Hej!
Ja, det låter som att du har blivit gravid! Snart så kommer du att föda en brun liten vän ur röven!
//Doktor Mortis.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Mortimers kropp & snopp
Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 12 13 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Hej!
Ja, det låter som att du har blivit gravid! Snart så kommer du att föda en brun liten vän ur röven!
//Doktor Mortis.
ÅBÅÅJ! Bleppe ska bli pappa alltså. Tack doc!
Hej doktorn.
Nu rinner det en massa gul, brun och röd sörja från ena sidan av näsan efter att jag klämde någon slags plupp som satt där tidigare idag. Vad är detta och är det normalt? Bör jag vidtaga några åtgärder?
/Kladdkram, Bleppe.
Hej!
...S-sa du p-plupp på e-ena sidan a-av näsan?! 
Låter mycket farligt! Förbered en skalpell, kniv, krossad seglardrickaflaska eller annat vasst och skär bort näsan omedelbart för att förhindra infektionsrisken som kan uppstå! Läget kan vara akut! 
(Näsan kommer såklart att växa ut igen.)
//Doktor Mortis.
Håkääj.
Tack tack!
Hej doc!
Läste nyss om indier som skyddar sig mot Covid-19 på sitt egna lilla listiga och mysiga vis och såg då även deras inspirerande instruktionsfilm.
Se själv: https://nypost.com/2021/05/10/indian-do … ovid-cure/
Bör jag själv praktisera denna metod för att skydda mig mot den kinesiska fladdermus-soppe-sjukan?
Någon speciell bs man bör använda sig utav?
Varför används inte denna metod på alla svenska hälsocentraler och sjukhus för?
/Styrkebajskram, Bleppsingen.
Hej!
Jajamensan! Detta är en riktig hälsokur som hjälper mot den kinesiska fladdermus-soppe-sjukan. För extra bra effekt bör du även täcka kroppen med djupa skärsår först för maximal effekt när du smörjer in dig. Smörj in djupt i såren, det gör susen. Vad du använder för bs-resultat är inte så viktigt, det kan även ha fått jäsa till sig i solen några timmar först också.
Anledningen till att denna metod inte används på svenska hälsocentraler och sjukhus är såklart för att västvärlden ska kunna tjäna pengar på den vite mannens mumbo-jumbo-vård som inte alls fungerar.
//Doktor Mortis.
Tack du vise man!
Hej goa doktorn.
Hur ska jag stävja mitt enorma blöjexsem?
/Kram, Bleppsingen.
Hej!
Svaret är såklart att bajsa mera och fylla upp den så gott det går så fort du fått på dig den! Tillslut så spricker vb'n och faller av naturligt, varpå proceduren upprepas. Om inte detta funkar så föreslår jag att jämna ut eksemet genom smisk med brännbollsträ tills stjärtisen antar en blåaktig färg.
//Doktor Mortis.
Tack doc! 
Jaha då har det hänt igen. Skulle dammsuga min inrökta lägenhet men fastnade med snoppen i röret och kan inte ta mig loss. Hur hanterar jag detta på måndag? Kan jag återvända till jobbet med en Volta hängades i organet? Är orolig nu
Bara ta på dig ett par rymligare byxor så kommer alla tro att det är ditt könsorgan som buktar ut. Och tur förresten att det var en Volta. Hade det varit en Electrolux eller Miele hade det gått värre. Lycka till!
Tack för stödet, styrkerunk till dig Bleppe!
Äsch då... 
Kära Mortimer...
Är jag för fet för ett fuck?
/Glöggspermakladdkram Bleppsingen.
Hej!
Nej, snarare för tunn! Här behövs 200 kg mos för att fylla ut pungen riktigt gött! Gapa och svälj.
//Doktor Mortis.
*phuu* Tack snälla fajbjoj doktorn!
Hej doktorn.
Min pillesnopp blir hård när jag surfar på cpforeningen.se. Varför blir det så och är det normalt?
/Kladdkram från Bleppsingen.
Hej!
Din pillesnopp blir hård för att den känner sig hotad när den ser ett attraktivt CP och förbereder sig därför på fajt. Pillesnoppen antar nämligen att många andra herrar vill närma sig detta CP precis som du, och måste därför visa sig som en stor och hård konkurrent till de andra herrarnas pillesnoppar. Har du tur så blir de andra pillesnopparna rädda och tar till flykten när de får se din pillesnopp. Om detta ej sker så kan det hela resultera i en våldsam pillesnoppfäktning.
//Doktor Mortis.
Åååhååh! Tack doktor Mortis! Du kan du!!!
*fniss*
Hej doktorn.
Hur mycket sprit måste man dricka för att ögonen ska bli kryssformade som på fulla personer i tecknade serier?
/Bleppis.
Hej!
Innan du börjar supa så kör du in en kateter rätt in i ryggen med den grövsta nålen du kan hitta. Den andra änden kopplar du till en IBC-tank med läkarsprit, vänta dock med att aktivera kranen, därefter börjar du supa. När första spyan är lagd så börjar det bli svårt att fortsätta dricka, då är det dags att sätta igång kranen till katetern och IBC-tanken. Så småningom kommer dina ögon att bli vackert kryssformade!
//Doktor Mortis.
Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 12 13 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Mortimers kropp & snopp