Sv: Dagens Ord: Gaypastey

Beskrivning: Ett bredbart sekret som utsöndras från tarmens mynning efter ohämmat gaysex.
Pasteyen består utav fekalier, smegma, flensost, sperma samt i bästa fall några pubishår från Mark eller Jonas.
Avnjutes bäst på frukostbordet till en lång grov baguette och en kopp the.

Thumbs up Thumbs down

Men smegma och flensost är väl samma sak? Är ingen expert på ostsorterna.

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

Du må vara en vis man bäste Mr fittkrampare Mortimer men här har du trampat i klaveret.
De som är kännare av könsostar menar att smegma har en något krämgare konsistens medan flensosten består av lite torra större partiklar. Smegma avnjutes bäst med rött vin medan flensosten smakar bäst med vitt enligt könsostkännarna.
Googla så får du se.

En gott skratt förlänger underlivet

Thumbs up Thumbs down

O'boj så du kan, Onkel. Antar att också personalen på min lokala glasbank kan ge mig råd om jag efterfrågar vin som passar till dessa kulinariska specialitéer? Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Ja de måste ha nåt slags kännedom om viner till könsdelikatesser. De borde ju få utbildning när de börjar jobba antar jag.

Thumbs up Thumbs down

Ja så måste det vara. Men jag tror ändå att du är bra mycket bättre på att rekommendera rätt. Något tips på vad jag ska dricka till en 18 månaders vuxenblöjelagrad krämig smegma med inslag av liggsår, nötter och lingonsylt?

Nu sätter du mig på prov :-)
Om du tänker på vin, definitivt rött när det gäller smegma.
Särskilt fruktig smak behövs inte då du redan har lingon i delikatessen. Liggsåren går bäst ihop med en medelfyllig smak. Nötter är jag lite dålig på vad som passar till.
Skulle rekommendera Rubesco Riserva från 2007 med smak av läder.
Om du tänker på annat än vin fungerar en 500 ml med industrisprit.

Thumbs up Thumbs down

Hehe. Ja där satte jag dig på prov, Onkel-gubben. Tack. Ja, varför krångla till det... Aivan/smile Industrisprit it is!