Sv: Dagens Ord: Piraten

Beskrivning: När man precis ska få en utlösning och sparkar tjejen allt vad man har på smalbenet så att hon hoppar på ett ben, sen sprutar man henne i ena ögat så hon står där och hoppar på ett ben och håller för ögat som en pirat

Thumbs up Thumbs down

Piraten är ett mycket välbeprövat sätt att kolla om dejten är av det "rätta virket".
Om kvinnan uppskattar denna könsakt finnas alla förutsättningar för ett långt och lyckligt äktenskap med Villa, Volvo, Vovve och många vanställda barn.

En gott skratt förlänger underlivet

Thumbs up Thumbs down

Onkel skrev:

Piraten är ett mycket välbeprövat sätt att kolla om dejten är av det "rätta virket".
Om kvinnan uppskattar denna könsakt finnas alla förutsättningar för ett långt och lyckligt äktenskap med Villa, Volvo, Vovve och många vanställda barn.

Jag anser att man bör komplettera detta med flera akter såsom "indianen", "spöket", "angry dragon", och "den flammande amazonen", för att vara på den säkra sidan. Om hon därefter ger dig "gråtande clownen", "det spanska sjärtlåset", och överraskar dig med en "karatefitta" lite spontant, då vet man att man har hittat rätt.

Skaparen av Mortiscism.

Du är en försåndig man du. Det gäller att välja med omsorg.
Tur att Fittkramp finns så man kan ta lärdom av varandra så livets svåra beslut blir lättare.
Tror jag ska prova "Piraten" ikväll och "Den flammande amazonen" imorgon på min nya dejt från match.com
Min flickvän lämnade mig nyss när jag la en korv i hennes mun när hon sov.

Thumbs up Thumbs down

Bögah?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Bögah, ja tack
Böga, nej tack
Bögah lyfter könsakten mellan män till en helt ny nivå.
Man känner sig som man svävar på moln när penis och anus blir ett.

Thumbs up Thumbs down

Bögah för mig är ett lite finare bögeri som äger rum vid festligare tillfällen.

Böga är mera svett, soprum, fylla tycker jag. Men det är jag det. Aivan/smile Tudeluuuu...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>