Tråd: Bleppespotting
Här postar vi alla fynd och spår vi hittar av Bleppe.
I går när jag fick frigång från idiotanstalten i Örkelljunga så tog jag min en promenad bakom BP-macken. Såg en begagnad vuxenblöja med Bleppes omistkännliga doft.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Bleppespotting
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Här postar vi alla fynd och spår vi hittar av Bleppe.
I går när jag fick frigång från idiotanstalten i Örkelljunga så tog jag min en promenad bakom BP-macken. Såg en begagnad vuxenblöja med Bleppes omistkännliga doft.
Jag vet vad som har hänt Bleppe...
Oj, har tant kontakter i den undre kissvarma världen utanför särskolan i Kalmar? Min gissning är att han sitter i en trasig Spermobil fastkörd i leran efter ett riktigt perverst rally arrangerat av en grupp tyska läderbögar utanför Dusseldorf, kvarlämnad aldeles ensam, och sen stötte du på honom ensam där i skogen och gav honom Spermboken att sjunga Spermalmer, under din mission bland brundoftande trasiga själar som behöver fräsig frälsning?.....eller?
Jag ska berätta, min perverse vän. Måste först sätta mig i säkerhet och skriva från en säker uppkoppling.
Jag. Förstår. NSA (National Sperm Agency) signalspanar väl mot bibeltrogna filantroper med riset i hand. Berätta berätta. Jag är nyfiken så jag spricker.
Daskar hårt med min halvslappa penis i den madrasserade cellväggen
Bleppe är inblandad i internationellt blöjspionage bl.a. och befinner sig just nu på flyende spermobilhjul... (dörr öppnas) *PFJUTT-PJUTT* AAAUURGH... *duns*
.............................................................................
Nej vad hände? mystiken tätnar. Kan det vara en kubansk antipervoorganisation i farten som försöker förhindra Bleppe från att nå pervodominans i världen.
Fick just denna bild sänd via Pervotelexapparaten. syster Märta sa att det var nån biltur i Dallas slemmigaste bögkvarter.
Fick just ett märkligt brev från Landshövdingen Rose-Marie i Örebro som just skriver att hon har stora problem med en koprofil som bajsar ner alla rummen i Örebro slott. Hon vill att syster Märta kommer och gör en undersökning av händelserna. Det hela startade när Bleppe mystiskt försvann från Kalmar slott som numera är riktigt rent och prydligt. Kan det vara så att Bleppe har gjort ett könsbyte och bytt namn? Om det nu är tekniskt möjligt med könsbyten för bleppe.
I smell something.
Det luktar....bajs, sa syster Märta när hon gick igenom slottet. Hon fann några nerkissade vuxenblöjor och brunkladdiga hjulspår som skulle ha kunnnat komma från nån slags eldrivet transportfordon för en person.
Kanske Ble.....jag menar Koprofagen kunde lägga in några nya fina ord i femordsdikten?
Koprofil, tack.
Var inte infon du fick vid våra två kladdiga möten till någon nytta angående Bleppe?
Förlåt, Koprofil så klart. Får man säga Kopprisen?
Jag minns inte så bra tyvärr. När jag gick in i gränden fick jag vänta länge. så jag la mig på mage med stjärten putande i vädret för att sova en stund. När jag vaknade så hade jag drömt om syster Märtas batongterapi och det kändes så som det brukar göra efter syster Märtas terapeutiska behandling för att komma till rätta med mitt psykiska sammanbrott 1982. Tyckte mig förnimmas en svag doft av nedkissade varma vuxenblöjor sen kom syster Latrina och hjälpte mig tillbaka till den slutna anstalten. Hitttade ett papper i min ficka senare med något otydligt krypriskt skrivet på. Tror syster Latexia får försöka deschiffrera det.
... --- ... & -.- --- -- & - .. .-.. .-.. & -.- .- .-.. -- .- .-. & ... .-.. --- - - ... & ..-. .--.- -. --. - --- .-. -. & .. -.- ...- .-.- .-.. .-..
Jag kommer jag kommer Syster märta har ringt pervolisen och nationella pervostyrkan som förbereder sig på en insats. Ska jag ta med mig ett paket vuxenblöjor?
Ååh, tack för att ni räddade mig, och tack för dom supertjocka (beg.) vuxenblöjorna. Nu behöver jag vila upp mig här... här... men... vart är jag? Känner inte igen mig?
Tror du blivit kidnappad av Tanten alternativt en grupp östtyska lädernunnor med strapondildos. Min känsla säger mig att du hamnat på nån skön fuktig plats så ta det bara lugnt och glid omkring på det vaselinindränkte rummet tills pervolisen kommer.
Har varit en intensiv månad på rymmen. Men nu tror jag "dom" har gett upp.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Bleppespotting