Sv: Dagens Ord: aprunka

Beskrivning: Man ställer sig på toa sitsen o sätter sin pe nis mellan fötterna o juckar upp o ner tills man sprutar

Thumbs up Thumbs down

Jag var på den internationella mässan Moser 2015 i Düsseldorf då jag såg i monter B66 en viss Bleppe som förevisade den nya vuxenblöjan "Kalmarkladd 500",  Jag tror han har blivit återförsäljare för vuxeblöjor men när jag gick fram för att få en kladdograf så försvann han bakom ett väldigt kladdig skynke.

Thumbs up Thumbs down

Gissa vad jag fick av en viss Bleppsson?   En alldeles äkta kladdograf.  Äkta fekalier inge fusk här inte. Har hängt upp den på väggen där hemma. Visst var  Mässan riktigt trevlig?  Det bjöds ju på både NG NG och  NGD.

Thumbs up Thumbs down

Jag var också på Moser 2015 i Düsseldorf men är ni säker på att det var Bleppe  ni såg?  Visserligen  spottade jag en kissgul spermobil på VIP-parkeringen utanför, intill Angela Merkels parkering, Men jag såg aldrig till Bleppisen.  Fick visserligen en bajskram bakifrån av någon som snabbt sprang bort fnissandes  så jag inte hann se vem det var men det kan väl inte ha varit Bleppe?

Thumbs up Thumbs down

Men hallå, jag hade ju montern intill, B67, och det var Bleppe tror jag. Men han hade en brunkladdig  lösmustasch och kissgula solglasögon för han ville vara inkognito. Fick ett snack med honom och han berättade att han hade inlett  en konvalescensperiod med Batongterapi, det var visst nån  syster i Örkelljunga som hade lurat i honom att det skulle hjälpa.

Thumbs up Thumbs down

När jag  åkte hem från mässan fastnade jag i tullen. Hade köpt tre tjog med finaste NG av Bleppe på mässan.  Tror det var bleppe i alla fall.  Men med dom kissgula glasögonen kan man inte vara säker. Han pratade  om nån konvalescens han skulle på i Berlin.  Batongterapi eller nått sånt.

Thumbs up Thumbs down