Sv: Här postar vi allt möjligt
Jag har bajsat på mig!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 93 94 95 96 97 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jag har bajsat på mig!
Jag vill titta! Vad blev BS-resultatet?
Är du fäääärdig Ostis? Har en rulle Serla här...
en medioker BS-4:a, inget att skryta med. Tack bleppisen, oj va kladdigt det blev över allt plötsligt. Bleppisen,tror du får hjälpa till.
Kommer... kommer... *pust stånk flås*
Då så. Om du tar och böjer dig framåt så...
BAAAJS! BAAAAAAAAAAAJS!! BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJS!!! 

Här har man kämpat i "The Three Pervs" mot toapapprets ondska med livet som insats, och nu använder ni er av det? Fyyy...
Hur går det för dig i politiken som du skulle ge dig in i, Ostis?
Det går sådär än så länge. Kristdemokraterna har inte anammat mina politisk initiativ till gratis bajsbad och offentlig onani men jag kämpar på.
Det är rätta takter det!
Luciatåg på ÖIA i morgon då?
Fattas bara annat. Fick faktiskt vara stjärtgosse i år. Syster Märta säger jag är som klippt och skuren för det.
Du är så fin i din strut så, lille Ostgubben där!
Jisses! Om Ostis går som stjärtgosse kommer det att bli lång kö fram till honom! När kör ni igång?
ÄT BAJS, UNDERSÅTAR! MOAAAHAHAHAAA...
Okej.
*gulp smask tugg gurgel böörp*
Äsch. Kunde ni inte ha sparat lite åt oss andra?
Skickar en klutt till dig express i en tårtkartong med DHL (Dom Homosexuella Lastbilschaufförerna). Bra va? 
Men jag då?
Du kan få en klutt av mig istället. Varm å go.
Seså... Gapa stooort!
*GAAAAAPAR*
Chaffisen hos Dom Homosexuella Lastbilschaufförerna var tyvärr också koprofag, så nu är han spermobilbränsle istället.
*HNNNNGH* *SKVÄTT* *PLUPP*
memememen..... det smakar ju precis som SYSTER LATRINAS KLADDKAKA
..
förstår inte..
IIiihiihiiii... *pirr i vb:n* I morgon är det julafton och jag tycker det här med tomten både är läskigt och spännande samtidigt. Är det något jag behöver oroa mig för? Några tips på hur jag ska bete mig och vad jag kan förvänta mig om jag nu får träffa tomtefar?

Foto: PIVA.
Här är en bild på mig från förra julaftonen. Var lite nervös då och gömde mig bakom toa... eehe... fåtöljen då jag hörde att någon var på väg in till mig. Var dock bara folket i vitt och inte tomten.
Sidor Föregående 1 … 93 94 95 96 97 … 917 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt