Sv: Här postar vi allt möjligt

Men då Bleppe efterfrågade ToF-film så... *Bussis kan recummendera* "Stjärtless" jaaaah! Som hämtat ur verklighetens Finspång, Vulvo och inavel... https://www.youtube.com/watch?v=lMMyvL0KR5s

Tjillepitten

10,277

Usch då... Men det var som sagt upphetsande att se honom i en mule-play-film fucktiskt. Har ladd... "köpt" en hel radda braiga 80-90-talsfilmer som t.ex. "Cummando", "Röw Deal", "Röv Heat", "Cåbra", "No Regay, No Snurrender" m.fl.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

10,278

Oj... Nu postade vi om varandra... Ska kolla!

Cummando jaaah, notera AK-4:an han har i en scen. Helt klart hans vilja att bo i Svärje och i tarmförlängningen bli en FK:are också. KUKA-inum! Scen från Röv Heat då han bryter av lösdildon af en handikappad... Mhm... RUNKA!

Tjillepitten

10,280

Aivan/biggrin

Du kan också värkligen ditt 80-tal, min lille rattrunkar-gosis där!

Hjonvars, man tog sin 4-hjuliga trampcykel med stödhjul till närmaste Bög&B när seklet var pungt. Förutom att sniffa på avlagda lumpar-kallingar köpte man sig en hel bögdel af militärt överscatt. Tyvärr räckte inte månadspungen till så pass mycket så därför blef Bussis den han är idag. På nämnd botique så fanns det gott om VHS-filmer med varierande innehåll. Jag hade gett halva stjärtens hemoroider för att få återuppleva detta idag, med mer välfylld pengaPUNG.

Tjillepitten

10,282

Aaaah! Jaaaah! Det är väl det enda bra med att vara "vuxen" och få monopolpängah, att man då kan köpa en massa perversiteter bara så där!

Jaaah, men då Bög&B inte är som i fornkåta dagar så uteblir besvikelsen... Nästan i samma veva så "stod" Bögvalla öppet för att införskaffa sig ToF-iga åkdon från det militära. Hela flygrunkan var (be)täckt med allsköns åkdon... Till vrakpris...

Tjillepitten

Bussis, minns du när Bög&B hade ett stort åkdon porrkerat mitt i butiken när man "kom" in? Var det en Pltgb 903?

Skaparen av Mortiscism.

Om du menar Bög&B i Norpan så vet jag inte. I Nypöking eller snarare utanför Nypöking stod en Puppyplay-Valp. I Pöking eller Arböga fanns en rysk MIG-21. Tidigt 2000-tal. Hur fan man fått dit ett ryskt flygplan vet jag ej men troligen något FistMakten (FM) köpt/snott från något gammalt u-land inom Sovjet.

Tjillepitten

10,286

https://i.ibb.co/nrrk0vB/torrent.png

10,287

Vi pervar här nu istället tycker jag!

Jawohl mein Fücker! Kör (på mig) hårt! *Giggle*

Tjillepitten

10,289

Okej! *lägger min 78-kilos-mage på din rygg, sprutar srirachasås i rövhålet ditt och bökar på*

Peta i överväxeln, 9000 RPM (Röv per minute), nu går det lite tungt bara men det känns skönt! Stocka på mig som en timmerbil, inte som en dalaböghäst! Kör på så Poppisnara dallrar i takt med Wonderbögen som hänger i backspegeln!

Tjillepitten

10,291

*GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!*

10,292

https://youtu.be/ud-BWC8oea4

Judas Fist minsann! Di har jag sett på Sweden Runk. Rob var som vanligt klädd i läder, läderskinnskallehomo som han är. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Äsch då! Ett vaniljo bara och ingen mysig trucker... Bussis blef besviken. https://wighsnews.se/wordpress/?p=104557

Tjillepitten

Vaniljot hade förtjänat att bli uthängd i lokalblaskan med namn och bild.
"Körde en vanlig personbil under Beckershovsviadukten - Lyckades ändå att åstadkomma en trafikolycka."

Utdrag från artikeln hade varit typ:
"Ja, jag stod och spanade från rondellen när plötsligt något jävla slan kraschade. En raksträcka med vanlig personbil liksom! Hur fan lyckas man?! Det där stället är ju dessutom paxat av alla homotruckers som olycksplats!" Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Jag läste lite på Fistbook och där framgår det att föraren var... EN MED FRAMSTJÄRT!

Tjillepitten

10,297

Hua!

Jaaah och vilken tur att du inte körde fast under viadukten innan denna sittkissare "kom" och brakade in i stolpen. Säkert en sån där med fillers i läpparna och med sina tindrande ögon begett sig till en ToF-ig trucker för att få hjälp. "Arbetar" som influencer och jobbar deltid bara pga ångest och någon annan sjukdom. Jag kan se det eländet framför mig. "Heeej, asså det hände en grej och jag kan inget om bilar men du kanske kan hjälpa mig?" Den enda poängen såna framstjärtar har är att jaaah ni är kass på att köra och skall fråntas den rätten, rösträtt? NEIN, NEIN, NEIN som Farbror Adde hade sagt!

Tjillepitten

10,299

Tack söta Bussis för dom runkbara orden!

Det var så lite så gullis! Kände bara ett behov av att spy ner mig och andra med värk-ligheten. Och spriten börjar ta slut ihop med rökat... Helfete!

Tjillepitten