1,851

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

En Svullen vulva.

Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

En Svullen vulva.

Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

1,853

En Svullen vulva.

Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska in. Hårt, snabbt och brutalt...

En Svullen vulva.

Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska in. Hårt, snabbt och brutalt kräva mogen frukt, kuken doftar...

Thumbs up Thumbs down

1,855

En Svullen vulva.

Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska in. Hårt, snabbt och brutalt kräva mogen frukt, kuken doftar Aqua Vera, det alla hor-slan...

En Svullen vulva.

Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska in. Hårt, snabbt och brutalt kräva mogen frukt, kuken doftar Aqua Vera, det alla hor-slan raljerar, ty denna mustiga drottninggrotta...

Thumbs up Thumbs down

1,857

En Svullen vulva.

Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska in. Hårt, snabbt och brutalt kräva mogen frukt, kuken doftar Aqua Vera, det alla hor-slan raljerar, ty denna mustiga drottninggrotta av kräm och kåtsvulstig magi...

1,858 Senaste redigerad av Ostfralla (2013-01-25 17:13:36)

En Svullen vulva.

Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska in. Hårt, snabbt och brutalt kräva mogen frukt, kuken doftar Aqua Vera, det alla hor-slan raljerar, ty denna mustiga drottninggrotta av kräm och kåtsvulstig magi förtappar varje torskaslem till den...

Thumbs up Thumbs down

1,859

En Svullen vulva.

Mogen som den daggstänkta ängens fittsåskladdiga gräs, nu upp stiger den frälsande påle som ska in. Hårt, snabbt och brutalt kräva mogen frukt, kuken doftar Aqua Vera, det alla hor-slan raljerar, ty denna mustiga drottninggrotta av kräm och kåtsvulstig magi förtappar varje torskaslem till den grova lem nu tränger in.

Nyh!

1,860

Äntligen fredag.

Efter hård arbetsvecka latexoverall och...

Äntligen fredag.

Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme...

Thumbs up Thumbs down

1,862

Äntligen fredag.

Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i...

Äntligen fredag.

Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och...

Thumbs up Thumbs down

1,864

Äntligen fredag.

Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond...

Äntligen fredag.

Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång...

Thumbs up Thumbs down

1,866

Äntligen fredag.

Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack...

Äntligen fredag.

Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack denna längtan efter mysets mystik..

Thumbs up Thumbs down

1,868

Äntligen fredag.

Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack denna längtan efter mysets mystik och mörkrets omfamnande blöta famn...

Äntligen fredag.

Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack denna längtan efter mysets mystik och mörkrets omfamnande blöta famn vid perversionens dunkla paradis, ett...

Thumbs up Thumbs down

1,870

Äntligen fredag.

Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack denna längtan efter mysets mystik och mörkrets omfamnande blöta famn vid perversionens dunkla paradis, ett pervonirvana så drömskt så lömskt...

Äntligen fredag.

Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack denna längtan efter mysets mystik och mörkrets omfamnande blöta famn vid perversionens dunkla paradis, ett pervonirvana så drömskt så lömskt som den bittra smaken av...

Thumbs up Thumbs down

1,872

Äntligen fredag.

Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack denna längtan efter mysets mystik och mörkrets omfamnande blöta famn vid perversionens dunkla paradis, ett pervonirvana så drömskt så lömskt som den bittra smaken av härsket bodybutter och analtampong, fjong...

Äntligen fredag.

Efter hård arbetsvecka latexoverall och latexdoftande Elloskatalog, kärlek och värme så hög, likt mig i konteinerns skönvarma bråte. Sagostund, bus och batong nu även en plafond att trycka in i stolgång så kladdig och slapp, ack denna längtan efter mysets mystik och mörkrets omfamnande blöta famn vid perversionens dunkla paradis, ett pervonirvana så drömskt så lömskt som den bittra smaken av härsket bodybutter och analtampong, fjong varje gång för kvällen är så lång.

Ny!?!

Thumbs up Thumbs down

1,874

Jaaaaa! Jaaaaaaa! JAAAAAAAAAAAAAH! Aivan/biggrin *squiiiiirtle* Förresten... Får du vara uppe så här sent för Märtis?

Sagolandet

Uti fjärran nejder där vilrosornas...

Thumbs up Thumbs down