Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Lördag klockan 14:55.

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar...

Skaparen av Mortiscism.

15,627

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara...

Skaparen av Mortiscism.

15,629

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och...

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna...

Skaparen av Mortiscism.

15,631

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57...

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna...

Skaparen av Mortiscism.

15,633

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå,...

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa...

Skaparen av Mortiscism.

15,635

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha...

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in...

Skaparen av Mortiscism.

15,637

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart,...

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis,...

Skaparen av Mortiscism.

15,639

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en...

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan...

Skaparen av Mortiscism.

15,641

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura...

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura glänsa likt flaskorna i solen...

Skaparen av Mortiscism.

15,643

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura glänsa likt flaskorna i solen där, korkar upp och halsar...

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura glänsa likt flaskorna i solen där, korkar upp och halsar med snutadrulen hack i häl,...

Skaparen av Mortiscism.

15,645

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura glänsa likt flaskorna i solen där, korkar upp och halsar med snutadrulen hack i häl, en bajsutlösning senare dom äro...

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura glänsa likt flaskorna i solen där, korkar upp och halsar med snutadrulen hack i häl, en bajsutlösning senare dom äro väck, varpå dagen är räddad...

Skaparen av Mortiscism.

15,647

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura glänsa likt flaskorna i solen där, korkar upp och halsar med snutadrulen hack i häl, en bajsutlösning senare dom äro väck, varpå dagen är räddad och nu skall njutas fullt...

Fort som fan, måste iväg, undan, ur vägen för faaan, upp på åkdonet och rivstartar iväg, asfalten skrynklar sig och däcken skriker när vi fara fram, vaniljon överallt, prejar och tränger mig för att hinna i tid. Klockan nu 14:59:57, kör över vaniljot utanför dörrarna och runkar min kuk blå, precis när personalen skall låsa alla flåsa, aha, aha, aha, då entrédörrarna krossas och in jag fara i hiskelig fart, seglis, tallis, norrlands gul, bärfis, Aurora, Marinella, Diamant och en pervig gest till personalen innan jag fara, se min aura glänsa likt flaskorna i solen där, korkar upp och halsar med snutadrulen hack i häl, en bajsutlösning senare dom äro väck, varpå dagen är räddad och nu skall njutas fullt ut framför någon kladdig bögporrfilm.

NYYYYH!

Skaparen av Mortiscism.

15,649

Vårkänslor.

När nu den dagsfärska spermadoften...

Vårkänslor.

När nu den dagsfärska spermadoften infinna sig i soprummen samt...

Skaparen av Mortiscism.