Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

11,602

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

11,604

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja,...

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en....

Thumbs up Thumbs down

11,606

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk,...

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får...

Thumbs up Thumbs down

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag...

Skaparen av Mortiscism.

11,609

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung...

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor...

Skaparen av Mortiscism.

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men...

Thumbs up Thumbs down

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men med en pung utan rynkor...

Skaparen av Mortiscism.

11,613

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men med en pung utan rynkor och repor så svullen och...

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men med en pung utan rynkor och repor så svullen och välfylld, som töms under dödsrunkandet...

Skaparen av Mortiscism.

11,615

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men med en pung utan rynkor och repor så svullen och välfylld, som töms under dödsrunkandet så brutalt och vilt, amorterar...

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men med en pung utan rynkor och repor så svullen och välfylld, som töms under dödsrunkandet så brutalt och vilt, amorterar lånet på sovplatsen i soprummet...

Skaparen av Mortiscism.

11,617

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men med en pung utan rynkor och repor så svullen och välfylld, som töms under dödsrunkandet så brutalt och vilt, amorterar lånet på sovplatsen i soprummet och känner det myndiga ansvarets...

Myndig

Bajsar som jag vill, skriker av homoerotisk åtrå för brunkladd när jag vill, köper Piff bara därför att, kör Saab Pervonette, kissar i vuxenblöja, för jag bestämmer, öppnar en Norrlands Gul, klunk klunk runk, jag får rösta, jag får besöka runkbåsen på USvideo, jag är jag, trallalaa, suger pung för nöjets skull, en stor penis som jag har, men med en pung utan rynkor och repor så svullen och välfylld, som töms under dödsrunkandet så brutalt och vilt, amorterar lånet på sovplatsen i soprummet och känner det myndiga ansvarets förmanande penis säger att jag är stor.

Gnyf

Thumbs up Thumbs down

11,619

Vårkänslor.

Studsar runt med sprutande lem...

Vårkänslor.

Studsar runt med sprutande lem det bultar i hjärta och...

Thumbs up Thumbs down

11,621

Vårkänslor.

Studsar runt med sprutande lem det bultar i hjärta och stjärt så skönt, äter glass...

Vårkänslor.

Studsar runt med sprutande lem det bultar i hjärta och stjärt så skönt, äter glass med syster Fekalias rövtillverkade kladdkaka...

Skaparen av Mortiscism.

Vårkänslor.

Studsar runt med sprutande lem det bultar i hjärta och stjärt så skönt, äter glass med syster Fekalias rövtillverkade kladdkaka, glass i stora spermalass, känslornas...

Thumbs up Thumbs down

11,624

Vårkänslor.

Studsar runt med sprutande lem det bultar i hjärta och stjärt så skönt, äter glass med syster Fekalias rövtillverkade kladdkaka, glass i stora spermalass, känslornas symfoni i symbios med kukens...

Vårkänslor.

Studsar runt med sprutande lem det bultar i hjärta och stjärt så skönt, äter glass med syster Fekalias rövtillverkade kladdkaka, glass i stora spermalass, känslornas symfoni i symbios med kukens gungande karaktär bäckar av sperma...

Thumbs up Thumbs down