Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
[översatt från franska:]
Hej monsieur Mus.
Först och främst så vill jag bara berätta att jag verkligen gläds över att läsa om ditt intresse för Nille och Hasse. Det är svensk runk-kultur det och är väldigt populärt här i Paris dekadenta och bohemiska BLD-områden ska du veta! Jominsann... Spermett (parkett) är vad du söker, min vän. Äkta vara! Detta har alltid minst C70; i hållfasthet. Denna limmar du fast i underlaget genom att dricka härsken kefir, fekaliserad galtsperma, mosad lingonsylt (ekologisk) och surströmmingsspad. Sedan kommer detta blanda sig med din egna naturliga "kebabsås" inom 24 timmar som du sedan sprutar över golvet till tonerna av Thore. Sen sitter det för evigt.
Resultatet kommer att bli enastående!!! Se bara: >> . Dock är spermett dyrt då den enda tillverkaren av denna unika produkt som heter Srhäk och ligger i Nybrao är beroende av en enda person som kan leverera "grundmaterialet", men då denne person ibland är okontaktbar p.g.a. olika anledningar. Oftast är HÖMK, SHÖMK, snurrepiller, NG, NG, NGD, NGD och seglardricka inblandat i kombination med olika myndigheter och vårdinrättningar som gör att leverans inte kan ske i tid.
Hur spermett tillverkas kan vara Mycket intressant att se så jag jag rekommenderar dig att söka på det på JewTube.

*böörp*