Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Tack för tipsen. Måste vidga mina vyer nu när jag blivit portad från Stensö Pizzeria i två dagar. 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 58 59 60 61 62 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Tack för tipsen. Måste vidga mina vyer nu när jag blivit portad från Stensö Pizzeria i två dagar. 
HILFE! Jag hamnade visst på Puls i alla fall.
(?!?!?!?!)
Hoppas jag inte fastnade på någon mingelbild. En sådan skulle lätt kunna användas i utpressningssyfte mot mig och få folk att tro att man är en vaniljare. Hua! Men det är nog lugnt...
ÅH NEEJ!!!
...Då är det bråttom till Arbiskällaren för att leta homofiler. En annan snubbe trodde att en simtur i Motala Ström var botemedlet efter ett besök på Puls, men det gick inte så bra. 
Oj då. Men tur att man inte gick till Hugo då.
Nja, hade man gått dit med yoghurtbössan så hade man kanske räddat hela situationen på något sätt.
Fast å andra sidan... https://youtu.be/_PUejdZasyc?t=3264
*Flaffa*
Ha det var ju Tomas Brolins avkomma som vart yoghurtböss avlossare fantastiskt!
Är det normalt att baka pepparkakor med stjärten?
Syster Märta säger ja.
Tack Ostis och hälsa syster Märta från mig.
Efter pepparkaksbaket med stjärten smakar dom kulinariskt på ett bekant vis. Kan inte sätta fingret på vad det är. Men gott gotti gott gott blir det.
Så sant så sant, Ostis. Kanske afnjutes med en kopp Pervalia också?
Så mjuk och len som runkmaterial. Mmm... 
Hmm. Har ett disigt minne av att ha mött dessa herrar på den lokala Obs!-stormarknaden en ljummen dag under slutet av 90-talet, de bjöd på glass. När man käkat upp frågade en av dem "VAR DET GOTT GOTTI GOTT GOTT?!"
Sedan minns jag inte riktigt vad som hände, allt är bara svart tyvärr. 
Varit med om samma sak, Mortis, när dom var på besök här på ICA Maxi runt den tidsperioden. Minns inte heller så mycket mer än att jag vaknade upp under lastkajen med vad jag tror var Carlshamns vanilj & chokladglass mellan skinkorna. Hade du det också? 
Nej, det hände inte mig. Men jag tror att ett minne av någon slags honungsklubba också smakades under samma tidsperiod. Eller var det kanske honung i själva glassen? Är tveksam till det, har nämligen för mig att glassen snarare smakade lite som syster Latrinas klassiska kladdkaka än honung... Ja, mycket märkligt. 
Oooh... Twilight Zone liksom...
Jag vill lära mig spela gitarr. Hur gör jag? Vilken modell ska jag sn... eeuhm.. köpa o.s.v.?
(OBS! Jag kan både "Björnen Sover" och "Gubben Noak" på gura)
Jaa du. Testade på gitarr någon gång, det började med att jag snatt-eh... "Införskaffade" mig en såndäringa el-gitarr. Det var något amerikanskt skräp, en Gubbson Läs Pål tillverkad 1959. Skulle tydligen vara värd en massa sånadär "pengar", men skit lät den ändå. Bröt av den på mitten, svarvade om halsen till en jättelång buttplug så att den kom till någon nytta i alla fall. Du kanske hittar resterna av gitarren i något soprum någon dag? 
Tack. *flaffa*
Tips på musikprogram för CP, eller PC menar jag ju?
Helst gratis, eller åtminstone med 30-dagars provperiod. Inte för avancerat, utan att en sån som Bleppe även kan hantera det.
Tänkte nämligen bli artist och tjäna såna där papperspengar (haha) som man kan byta mot kopiösa mängder seglardricka, samt glida runt i guldig vuxenblöja och tok-blingad lyx-spermobil hela dagarna! 
Tips på musikprogram för CP, eller PC menar jag ju?
Helst gratis, eller åtminstone med 30-dagars provperiod. Inte för avancerat, utan att en sån som Bleppe även kan hantera det.
Tänkte nämligen bli artist och tjäna såna där papperspengar (haha) som man kan byta mot kopiösa mängder seglardricka, samt glida runt i guldig vuxenblöja och tok-blingad lyx-spermobil hela dagarna!
Själv brukar jag plocka fram min fekaliserade tandbergare från det bruna 70-talet när det ska spelas in perviga alster. Annars om jag sitter vid en CP, eller PC, brukar jag spela in i Audacity, det är bland annat där som jag har spelat in och klippt ljudet till alla "The Three Pervs"-filmer.
Om kuken står däremot så drar jag fram det tunga artilleriet och pillrar i Logic Pro X, men det är knepigt, kostar sånadära pengar och man behöver en såndär maskin byggd av äpple-bolaget som Ostis sägs äga ett antal procent av.
Tack. 
Goddag Kamrater, ni vet väl alla om att det i dag är 20200202 vilket innebär att vi kan vända på oss upp och ner och fortfarande bajsa, eller hur det nu var. Minns inte riktigt vad syster Latrina sa.
Sidor Föregående 1 … 58 59 60 61 62 … 118 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt