Sv: Videotråden
Kan hon sy en trendig vb åt mig tro?
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden
Sidor Föregående 1 … 81 82 83 84 85 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Kan hon sy en trendig vb åt mig tro?
Syster Gröta är duktig på att sy självkramartröjor.
Det kommer snart att lanseras en ny storfilm i kolosalformat spermlux-2000.
*totalt upphetsad och oregerlig efter att ha läst ovanstående* Det är v-v-väl det formatet som är b-b-b-bättre än CinemaPoopScope?
*DUNS* *flaffa flaffa flaffa* *squiiiirt* (i munnen...)
CinemaPoopScope och Spermlux 2000 är ioförsig bägge i frontlinjen. Cineaster tvistar om vilket format som är bäst. Skälv föredarar jag Spermlux 2000 pga den kladdiga känslan och de brungryniga filmkornen.
Du är en sann pervinast du Ostis.
asch då *fjollvink*

(runkvänlig bild ovan) *FLAFFA FLAFFA FLAFFA*
Med tanke på det icke-diminutiva intaget af seglardricka i afton så känner jag på mig att Pervl (Pervles för nOOB'sen) kommer att länka någon ny outgiven låt inom 3-4 timmar.
Det ser vi fram emot, både Mortimer, Vrakis och undertecknad. Jag anar at även självaste Storfursten också håller ett brunt öga på deras nydanande alster.
Oj oj oj... Vaknade precis i soprummet med vb:n på huvudet och spermobilen kraschad utanför i sandlådan. Har därför inte kunnat kolla om Pervl skickat något. Ska försöka ta mig dom 20 metrarna hem till hemmets lugna vrå och kontrollera detta. Kan ta 2-3 timmar dock...
står ..eller rättar sagt ligger fastspänd i ivrig väntan på releasen.
Har... Har ni någonsin vaknat upp på ett märkligt ställe, utan att veta varför, och bara börjat mecka med det som finns i rummet?
Det hände på min senaste spermobil-utflykt, där segeldrickan ofta förekom ihop med SHÖMK. Vaknade i något konstigt rum fyllt med rullar, nämen titta, det var fullt med bilder på rullarna! Klippte bort ett gäng bilder på en av rullarna och klistrade istället in en bild från senaste gruppterapisamtalet på ÖIA.
Här är resultatet: https://www.youtube.com/watch?v=FE8_IG5pLRY
Stod tydligen "The Shining (1980) - Original ending" på rullens förpackning. Jaha, nu har den fått ett mycket ballare slut tycker jag! Lämnade rummet som var fyllt med lappar, där det stod "Stanley Kubrick's personal belongings" och "Do not touch", vad nu det betyder? Min engelska är knackig.
SÅ läskigt jag bajsade på mig. Får en mystisk Pervéjà vu-känsla. Har sett detta tidigare.
Mjooo, det känns bekant...
Hittade Ostis youtube idag, har inte sett hans version förrän nu: https://www.youtube.com/watch?v=0wGF_pAdcmc
Jag har alltså rekonstruerat samma filmscen som Ostis, helt slumpmässigt. Vad fan är chansen för det? Har ÖIA dragit igång något experiment på oss? 
Hittade Ostis youtube idag, har inte sett hans version förrän nu: https://www.youtube.com/watch?v=0wGF_pAdcmc
Jag har alltså rekonstruerat samma filmscen som Ostis, helt slumpmässigt. Vad fan är chansen för det? Har ÖIA dragit igång något experiment på oss?
Känner på mig Bleppe har ett brunt finger med i spelet med sin pervokinesi, pervopati och pervning. The Spermning har ju blivit en kultfilm bland cineaster.
Ja det är en bra film det.

Bra betyg har den också:

Ihhhhhhhhhh, så otäck! nu bajsade jag på mig igen.
JIPPIIIII!!! 
Blev det månne en BS-7:a?
en BS-åtta faktiskt. kan du hjälpa mig torka upp?
Ooh! Imponerande! Klart jag hjälper till.
*slick slick slick...* Oj! Måste... rapa... Kan du dunka lite i ryggen tro?
Någon som har lyckats med det omöjliga utförandet att skita en BS-nia någon gång? Sägs bestå av någon slags antimateria.
Dom har en avdelning på KTB som enbart gör experiment med BS-nior har jag hört, Institutionen för Nukleär Pervteknik.
Efter många om och men så har äntligen Stenen Spermberg och jag fått klart senaste alstret. Han var inte riktigt nöjd med klippningen men till slut efter att Veronica Moser slagit näven i toaletten så blev det hela klart.
Fett grym den videon!
Sidor Föregående 1 … 81 82 83 84 85 … 354 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Videotråden