Tråd: Dagens Ord: Att göra en Breivik
Beskrivning: Syssla som innefattar tre steg. Först skriver man en lista över saker man ska städa. Sedan börjar man med stor entusiasm för att sedan lägga ner innan det är klart för att man inte orkar mer.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Att göra en Breivik
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Syssla som innefattar tre steg. Först skriver man en lista över saker man ska städa. Sedan börjar man med stor entusiasm för att sedan lägga ner innan det är klart för att man inte orkar mer.
Jag är inte helt hundra på det här. Man kan i alla fall inte förneka att Breivik gick in för sin uppgift med stor entusiasm.
Vad skulle ni lyssnat på för musik i hans ställe då han gjorde det? Jag skulle lyssnat på Peps med "Oboy".
Jag undrar om inte jag skulle lyssnat på detta. Skulle troligen ha trallat och sjungit med också.
http://www.youtube.com/watch?v=iVQD7dze8CM
A big part of your site's first impression is its design. This factor alone can determine whether a visitor sticks around or goes to a competitor's website. You want to give off a good first impression. The tips provided here should help you deliver the type of perln that engages and keeps visitors. It can be expensive to hire professional web designers. And the money you spend doesn't even guarantee that you'll be satisfied with the results. Truthfully, no one can make your website the way you want it. You know what it is that you desire. When designing a site, try using these tips to make it successful.

Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Att göra en Breivik