Tråd: Runkbullecaching

Vad sägs om att vi skapar en egen version av Geocaching, vilket då är något påfund där man ska hitta en "skatt" som någon annan gömt precis vartsomhelst,  och via koordinater på en gps ska man hitta denna och lämna ett meddelande till nästa person som hittar denna och bla bla, eller något annat bögigt i den stilen.

Tycker vi gör som så att jag saggar ner en kanelbulle (hembakad gifvetvis) och gömmer någonstans. Sen hittar en annan fk'are denna och lägger sin sats på den, och efter det så kollar denna listan med namn högst 10 namn på som finns i anslutning till bullen, och är personen nummer 11 så är det h*n som får äta upp den! Detta ska filmas/fotas, samt rapporteras på fittkramp att tävlingen är över. Detta handlar giftevis om heder och tillit. På?

http://jagochminbukangest.files.wordpress.com/2011/10/kanelbulle_liten_142391478.jpg

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Sv: Runkbullecaching

...alltså varje person upp till nr.10 skriver upp sig på listan.

låter som en finfin ide. Låt mig föreslå ett gömställe: i nån lämplig skreva mitt på sergels torg, då blir det mer spännande att lägga satsen.

Nu glömde vi Runkbullens dag i förrgår *förtvivlad*

http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa … .1842.html

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!! *avgrundsvrål - änderna på sjön flyr*

Glömde också! Då kompenserar jag detta med att även gnida den nersaggade bullen i skrevet på en lytt schäfer.

*ynf* och jag ska beställe en kanelbulle på ett kondis och  förbättra den med  en stilla utlösning.

Thumbs up Thumbs down

Ostfralla skrev:

*ynf* och jag ska beställe en kanelbulle på ett kondis och  förbättra den med  en stilla utlösning.

...till den gamla, tjocka men pilska tantens glädje som står i förkläde bakom disken och savar.

Japp, ska lägga satsen till allas åsyn och glädje. förmodligen precis framför disken så att det skvätter över hela den inglasade disken. En fin början på fredagsmyset.. återkommer senare när buttpluggen inte orkar hålla emot trycket längre..

Thumbs up Thumbs down

OOIIIIIIIIIH!!! Aivan/biggrin Gu vad spännande! Kan knappt hålla mig. *blrrrm* Oj! Nä det kunde jag inte.

Alkoholistvrak skrev:

*lyssnar på Hassan - Wienerkonditoriet*

Classic! Aivan/smile