1 Senaste redigerad av Bleppe (2011-09-03 17:16:48)

Tråd: Intervju med Ostis

Vad fint det var. Aivan/smile

http://img707.imageshack.us/img707/4086/frels.jpg

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Intervju med Ostis

Totalonanist javisst Aivan/biggrin

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Intervju med Ostis

*sprutar ut en 8cl shot med vitt*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>